Moja zbirka

Glavni brendovi

Henkel se posvetio jačanju svojih glavnih brendova. Tvrtka je u 2016. godini ostvarila 61% svoje dobiti sa svojih deset glavnih brendova. Tri glavna brenda – Persil, Loctite i Schwarzkopf – ostvarili su oko 6 milijardi eura od te dobiti.

Henkelovi glavni brendovi: Loctite, Persil, Schwarzkopf Glavni brendovi

Henkelova tri čuvena brenda: Loctite, Persil i Schwarzkopf

Loctite

Loctitova priča do sada

Loctite je jedan od vodećih svjetskih brendova ljepila, brtvila i proizvoda za površinsku obradu. Proizvodi Loctite vrhunske kvalitete dostupni su u 80 zemalja diljem svijeta, a koriste se u industriji i kućanstvu.

Kao svjetski predvodnik u rješenjima za lijepljenje i brtvljenje, Loctite nastavlja pomicati granice te povećavati kvalitetu i brzinu u elektroničkoj, automobilskoj, svemirskoj, biomedicinskoj i proizvodnoj industriji.

Predanost istraživanju i razvoju proizvoda široke potrošnje dovodi Loctite u kućanstva s rasponom tehnički naprednih proizvoda jednostavne uporabe za svakodnevna oštećenja i popravke. U Njemačkoj je Loctite uglavnom industrijski brend, dok se proizvodi široke potrošnje pod imenom Loctite prodaju u inozemstvu.

Glavni brend

Jeste li znali...?

  • Rješenja tvrtke Loctite koriste se za više od 80 primjena u trkaćim automobilima Formule 1.
  • Krajem 1980-ih, nakon što je mnogo ljudi zadobilo opekline u požaru na nogometnom stadionu u Ujedinjenom Kraljevstvu, jedan liječnik počeo je upotrebljavati super ljepilo za presađivanje kože. Tako je počela upotreba ljepila za male potrošače u području medicine.
  • Ljepilo tvrtke Loctite korišteno je za lijepljenje oklopa kornjače koji se slomio nakon što je pala s prozora na drugom katu.
  • Loctite Superglue korišten je kao pomoć pri ponovnom pričvršćivanju peraje Koi šarana.

Kako su povezani Loctite i zasloni osjetljivi na dodir?
Loctite ima ključnu ulogu u razvoju i proizvodnji tehnologije zaslona osjetljivih na dodir u popularnoj elektroničkoj opremi. Prozirno tekuće ljepilo koristi se u proizvodnji pametnih telefona i tableta. Ono predstavlja učinkovitu i naprednu alternativu prethodnim ljepilima, koja su se duže sušila i znala zaslonima dati žutu nijansu.

Loctite se upotrebljava za spajanje glavnog zaslona i zaštitne navlake ili leće na ploču osjetljivu na dodir. Ljepilo spaja površine s milimetarskom preciznošću i uklanja sve ostatke zraka. Ono sadržava premaz za smanjivanje refleksije, mrljanja i odsjaja kako bi se poboljšalo iskustvo gledanja kupca. S obzirom da premaz uvelike poboljšava vidljivost zaslona, smanjena je potreba za pozadinskim osvjetljenjem, a trajanje baterije je produženo. Loctite ima formulu za dugotrajnu izdržljivost i otpornost na ogrebotine koja može podnijeti više temperature i kondenzaciju.

Schwarzkopf

Uspješne inovacije i neprestano geografsko širenje čine Henkelov glavni brend Schwarzkopf jednim od najvećih brendova za njegu kose u svijetu. Uključujući njegove brendirane proizvode i proizvode za frizerske salone, Schwarzkopf je sa svojih više od 60 brendova ostvario prodaju u vrijednosti od oko 2 milijuna eura.

Od male drogerije do globalnog brenda
Prije više od 100 godina, otvaranje male drogerije postalo je temelj za globalni brend Schwarzkopf. Od tog trenutka uslijedile su nebrojene inovacije: 1902. godine prvi šampon u prahu, 1955. godine prvi lak za kosu, a 1972. godine prvi sustav za njegu kose sastavljen od šampona, regeneratora i intenzivnih regeneratora.

Uspjeh brenda temelji se na dvije ključne stavke: postupni, stalni razvoj brenda u svim kategorijama proizvoda za njegu kose za široku primjenu i frizerske salone te uspješno, čak i geografsko, širenje u Europi, Sjevernoj Americi, Latinskoj Americi, Bliskom istoku, Africi i Aziji. Sa svojim brendovima široke potrošnje Schauma, Taft i Brillance te brendovima za frizerske salone Igora, Osis i Blonde Me, poslovna jedinica Beauty Care zauzela je prvu poziciju u više od 40 zemalja.

Brend je stekao veliko povjerenje među frizerima i potrošačima te je dobio oznaku „Najpouzdanijeg brenda” od čitatelja časopisa Readers Digest 11 puta.

Glavni brend

Persil

Persil se može osvrnuti na 110 godina uspjeha: od revolucionarnih početaka kao prvi aktivni deterdžent, do velikog napretka u područjima uporabe energije i zaštite okoliša, značajnih doprinosa u održivom poslovanju i napretku u doziranju i pakiranju. Kao predvodnik u području održivosti, Persil ima važnu ulogu u promociji održivog poslovanja. Uspjeh brenda djelomično se temelji na njegovoj neprestanoj inovaciji proizvoda i snažnoj usmjerenosti na kvalitetu.

Deterdžent ispisao povijest
Povijest Persila ne može se odvojiti od priče o uspjehu tvrtke Henkel. Početkom 20. stoljeća pranje rublja predstavljalo je sate, ako ne i dane, fizički zahtjevnog posla za žene. Fritz Henkel htio je ženama olakšati teret pranja rublja te je 1876. godine osnovao tvrtku Henkel & Cie koja je 1907. godine razvila Persil, prvi aktivni deterdžent za rublje u svijetu. Napornom pranju kakvo je svijet znao došao je kraj, a na temelju uspjeha Persila započela je vlastita priča o uspjehu obiteljske tvrtke.

Naziv Persil dolazi od dva glavna kemijska sastojka u proizvodu: perborata i silikata. Henkel je razvio inovativnu kombinaciju sredstva za pranje i izbjeljivanje u obliku praška. To je značilo da se rublje može očistiti i dezinficirati jednostavnim prokuhavanjem u vodi s Persilom, čime je uklonjena potreba za izbjeljivačem na bazi klora. Godine 1908. Henkel je proizveo 4700 metričkih tona Persila. Do 1915. godine taj se iznos već utrostručio.

Jeste li znali...?

  • Persil je bio prvi aktivni deterdžent za pranje rublja na svijetu.
  • U Njemačkoj se s Persilom svaki dan opere 4,4 milijuna perilica rublja.
  • Svijest o brendu Persil nalazi se na gotovo 100 posto u Njemačkoj.
  • Persil se prodaje u više od 60 zemalja diljem svijeta. Proizvod vrhunske kvalitete također se prodaje u nekim zemljama pod nazivom lokalnih brendova, kao što su „Le chat” u Francuskoj i „Dixan” u Italiji.
  • Od 2015. slavni je deterdžent dostupan i u SAD-u. U svrhu promocije novog prvoklasnog brenda „Persil ProClean” Henkelova je TV reklama reproducirana tijekom najgledanijeg televizijskog događaja u SAD-u, sportskog natjecanja Super Bowl.
  • Prva reklama za deterdžent za pranje rublja emitirana je na njemačkoj televiziji 3. studenog 1956. godine
  • Reklama za Persil prva je reklama prikazana na televiziji u Njemačkoj.
  • Od samog početka Persil je bio predvodnik u oglašavanju: 6. lipnja 1907. godine prva reklama za Persil pojavila se u novinama u Düsseldorfu. Godine 1908. Henkel je poslao promotivnu ekipu obučenu u blistavo bijelu boju koja je nosila prevelike bijele zavjese na ulice Berlina. Od 1922. godine do 1960-ih „Weiße Dame” (dama u bijelom) nalazila se na oglasnim pločama i emajliranim znakovima kako bi se promovirao deterdžent za pranje rublja. Još jedna spektakularna promocija bili su avioni koji su napisali Persilov naziv bijelim Persilovim slovima na nebu iznad europskih gradova.

Slike

Usluge i preuzimanja

Dodatne informacije