Moja zbirka

Profil tvrtke

Tvrtka Henkel osnovana je 1876. godine. Ljudi diljem svijeta vjeruju Henkelovim novacijama, brendovima i tehnologijama. U poslovnoj godini 2016. tvrtka je ostvarila promet od 18.7 milijardi eura te operativnu dobit od 3.2 milijardi eura (prilagođeno za jednokratne dobitke/ troškove i troškove restrukturiranja). Tvrtka DAX-30 ima sjedište u Düsseldorfu u Njemačkoj. Henkel ima više od 50.000 zaposlenika diljem svijeta, s više od 80% zaposlenika izvan Njemačke. To Henkel čini jednom od „najinternacionalnijih” njemačkih tvrtki.

Henkel Magyarország

Henkel Hrvatska je zaslužan za mnoge proizvode označene robnom markom koje redovito upotrebljavate, kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite. U Hrvatskoj poslujemo u sklopu sva tri Henkelova strateška poslovna područja: Adhesive Technologies (Ljepila i tehnologije), Beauty Care i Laundry & Home Care (Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu).

Tri poslovne jedinice koje posluju na globalnoj razini

Poslovna jedinica Adhesive Technologies (Tehnologija ljepila) svjetski je tržišni predvodnik u području ljepila, brtvila i funkcionalnih premaza za potrošače, obrtnike i industrijske primjene. Tvrtka Henkel nudi mnogobrojne primjene kako bi zadovoljila potrebe različitih ciljnih skupina kao što su potrošači, obrtnici i industrijski klijenti. G. 2016. ta je poslovna jedinica ostvarila promet od 8,961 milijuna eura, što čini 48% ukupnog prometa tvrtke.

Proizvodi iz poslovne jedinice Beauty Care dostupni su diljem svijeta. Beauty Care objedinjuje proizvode robnih marki s područja boja za kosu, proizvoda za oblikovanje, njegu i formiranje kose, kozmetičkih proizvoda te proizvoda za njegu kože i oralnu higijenu, a ta je poslovna jedinica i jedan od vodećih svjetskih dobavljača proizvoda za frizerske salone. G. 2016. ta je poslovna jedinica ostvarila promet od 3,838 milijuna eura, što čini 20% ukupnog prometa tvrtke.

Poslovna jedinica Laundry & Home Care (Proizvodi za pranje rublja i održavanje kućanstva) oduvijek je imala važnu ulogu za tvrtku Henkel: priča o uspjehu tvrtke počela je proizvodom iz ove poslovne jedinice. Asortiman Proizvodi za pranje rublja obuhvaća iznimno snažne deterdžente, deterdžente za posebnu njegu te omekšivače za rublje, proizvode za pojačavanje učinka pranja rublja i druge proizvode za njegu tkanine. Asortiman Proizvodi za održavanje kućanstva obuhvaća proizvode za ručno i strojno pranje posuđa, sredstva za čišćenje kupaonica i WC-a te sredstva za čišćenje kućanstva, sredstva za čišćenje stakla i specijalna sredstva za čišćenje. U odabranim regijama nudimo i osvježivače zraka i insekticide za primjenu u kućanstvu. G. 2016. poslovna jedinica Proizvodi za pranje rublja i održavanje kućanstva ostvarila je promet od 5,795 milijuna eura, što čini 31% ukupnog prometa tvrtke.

Organizacijska kultura

Želimo stvoriti vrijednost – za naše kupce i potrošače, za naše timove i naše ljude, za naše dioničare kao i za šire društvo i zajednice u kojima vršimo svoje djelatnosti. Henkelovi zaposlenici uvijek će ulagati svoju strast, ponos i entuzijazam kako bi se to i ostvarilo.

Naša organizacijska kultura i naša svrha, vizija, misija i vrijednosti ujedinjuju našu raznoliku radnu snagu i pružaju jasni kulturni okvir i usmjerenje. Obavezna globalna pravila ponašanja navedena su u nizu pravilnika. Ona pružaju smjernice za ponašanje i djelovanje naših zaposlenika na svim poslovnim područjima i kulturama u kojima poslujemo.

Svrha:Stvaranje održive vrijednosti

Vizija:Predvodnik u inovacijama, brendovima i tehnologijama

Misija:Želimo biti na usluzi svojim kupcima i potrošačima diljem svijeta kao najpouzdaniji partner s vodećim pozicijama na svim relevantnim tržištima i kategorijama – kao strastveni tim koji ujedinjavaju zajedničke vrijednosti.

Vrijednosti:Kupci i potrošači, ljudi, financijski rezultat, održivost, obiteljsko poslovanje

Strategija

Oblikujemo svoju budućnost vođeni jasnom dugoročnom strategijom temeljenom na našem cilju, viziji, misiji i vrijednostima.

Želimo ostvarivati održiv profitabilan rast u razdoblju do 2020. godine, ali i nakon toga. Da bismo to postigli, trebamo biti više orijentirani na kupce, inovativniji, agilniji i usmjereni na digitalne tehnologije. Osim toga, želimo promicati održivost u svim svojim poslovnim aktivnostima te na taj način osnažiti svoj vodeći položaj u budućnosti.

Jasna strategija s četiri prioriteta:

  • potaknuti rast
  • ubrzati digitalizaciju
  • povećati pokretljivost
  • financirati rast

3:04Min.

Corporate Video

Henkel in less than 4 minutes

19.09.14.

Prikazi:

Slike

Priopćenja za javnost

Usluge i preuzimanja

Dodatne informacije