Moja zbirka

Henkel is actively engaged in projects and partnerships that support smallholder palm oil farmers worldwide in driving sustainable practices.

Održivost

Kao predvodnici na području održivosti težimo stvaranju novih rješenja za održivi razvoj uz neprekidno oblikovanje naše poslovne odgovornosti i povećanje našeg gospodarskog uspjeha. Ta ambicija obuhvaća sve aktivnosti u čitavom lancu vrijednosti naše tvrtke.

Kathrin Menges, viša korporativna dopredsjednica

Naša strategija održivosti

„Faktor 3”: utrostručenje vrijednosti koju stvaramo kroz naše poslovne aktivnosti u odnosu na ekološki otisak naš je cilj za 2030. godinu.

Korporativno građanstvo

Društveni angažman, odnosno korporativno građanstvo oduvijek je bio sastavni dio našeg osjećaja odgovornosti koji imamo kao tvrtka.

Henkelova predanost vodstvu na području održivosti duboko je usađena u naše vrijednosti. Održavanje ravnoteže između gospodarskog uspjeha, zaštite okoliša i društvene odgovornosti već desetljećima čini osnovu naše organizacijske kulture. Ovaj se pristup primjenjuje na svaku poslovnu jedinicu i funkciju, a naših oko 50.000 zaposlenika diljem svijeta čvrsto su usvojili načela održivog razvoja u svakodnevnom radu te misle i djeluju u skladu s tim.

Održivost u Henkel Hrvatska

Iznimna predanost u Henkelovoj podružnici u Hrvatskoj

Tvrtka Henkel Croatia predana je vodstvu u održivosti kao i globalna tvrtka. Svakoga dana usredotočeni smo na održivost za održavanje ravnoteže između gospodarskog uspjeha, zaštite okoliša i društvene odgovornosti bez obzira na mjesto rada. Globalnu strategiju održivosti na lokalnoj razini aktiviramo u svim aktivnostima tvrtke unutar lanca održivosti, od proizvodnje do partnerstva s kupcima kako bismo podržali lokalne dobrotvorne organizacije i angažman zaposlenika.

Naša strategija održivosti: ostvariti više s manje

Za održavanje ovog vodstva u budućnosti razvili smo dugoročnu strategiju održivosti te postavili izravan, ali ambiciozan cilj za 2030. godinu: do tada bi svi Henkelovi proizvodi i procesi trebali biti trostruko učinkovitiji nego danas („faktor 3”).

Ovaj je cilj usmjeren na jedan od središnjih izazova s kojim ćemo se suočiti u budućnosti: odjeljivanje rasta od potrošnje resursa. Umjesto toga želimo proizvesti veću vrijednost za naše kupce i potrošače, za zajednice u kojima djelujemo i za našu tvrtku uz istovremeno smanjenje našeg ekološkog otiska. Ostvariti više s manje ideja je koja je u središtu naše strategije održivosti koja vodi sve naše poslovne procese i aktivnosti.

Što radimo

Korporativno građanstvo

Društveni angažman, odnosno korporativno građanstvo, oduvijek su bili sastavni dio našeg osjećaja odgovornosti koji imamo kao tvrtka. To je tradicija koja potječe još od našeg osnivača Fritza Henkela i koja je duboko ukorijenjena u našim korporativnim vrijednostima. Zajedno sa svojim zaposlenicima, umirovljenicima, kupcima i potrošačima, Henkel i zaklada Fritz Henkel Stiftung mogu podržati održive društvene projekte diljem svijeta. I tvrtka Henkel i zaklada podržavaju aktivnosti s područja društvenih potreba, obrazovanja i znanosti, tjelesne aktivnosti i zdravlja, umjetnosti i kulture te okoliša.

Strukturirali smo svoje aktivnosti oko četiriju ključnih elemenata. More informaiton in English on henkel.com: 

​ 

Dodatne informacije