Moja zbirka

Organizacijska kultura

„Stvaranje održive vrijednosti” naša je svrha i predanost koja ujedinjava sve nas koji radimo u Henkelu.

Želimo stvoriti vrijednost – za naše kupce i potrošače, za naše timove i naše ljude, za naše dioničare kao i za šire društvo i zajednice u kojima vršimo svoje djelatnosti. Henkelovi zaposlenici uvijek će ulagati svoju strast, ponos i entuzijazam kako bi se to i ostvarilo.

Naša organizacijska kultura i naša svrha, vizija, misija i vrijednosti ujedinjuju našu raznoliku radnu snagu i pružaju jasni kulturni okvir i usmjerenje. Obavezna globalna pravila ponašanja navedena su u nizu pravilnika. Ona pružaju smjernice za ponašanje i djelovanje naših zaposlenika na svim poslovnim područjima i kulturama u kojima poslujemo.

Svrha

Stvaranje održive vrijednosti

Želimo stvoriti vrijednost – za naše kupce i naše potrošače, za naše timove i naše ljude, za naše dioničare kao i za šire društvo i zajednice u kojima vršimo svoje djelatnosti.

Vizija

Predvodnik u inovacijama, brendovima i tehnologijama

Mi smo svjetski predvodnik u poslovanju ljepilima, nudimo širinu tehnologija bez premca kojima poslužujemo sva svjetska tržišta i industrije.

U našem poslovanju usmjerenom na potrošače također smo na vodećim pozicijama na mnogim tržištima i u mnogim kategorijama diljem svijeta.

Za nas, riječ „predvodnik” znači više od biti broj jedan po pitanju tržišnog udjela ili veličine. Premda su snažne pozicije na atraktivnim tržištima važne, potrebno je nešto više da se zasluži epitet „predvodnik u inovacijama, brendovima i tehnologijama”.

Ponajprije je potrebno vodstvo u stvaranju vrijednosti. Također je potrebno biti predvodnik po pitanju agilnosti i brzine odgovora na nestabilnim tržištima i zahtjevima kupaca i potrošača koji se stalno mijenjaju te po pitanju inovacija, kvalitete, usluge i održivosti.

Misija

Želimo biti na usluzi svojim kupcima i potrošačima diljem svijeta kao najpouzdaniji partner s vodećim pozicijama na svim relevantnim tržištima i kategorijama – kao strastveni tim koji ujedinjavaju zajedničke vrijednosti.

Vrijednosti

Naše vrijednosti usmjeravaju sve naše radnje, odluke i ponašanja. Svaki dan moramo donositi odluke u vrlo nestabilnom okruženju. A istovremeno smo i vrlo raznoliki: dolazimo iz različitih kulturnih pozadina i imamo različita iskustva, poslujemo na vrlo različitim tržištima i industrijama. Iz tog su razloga jasne vrijednosti koje svi u Henkelu dijele, razumiju i žive po njima toliko važne za naš budući uspjeh.

  • Kupci i potrošači
  • Ljudi
  • Financijski rezultat
  • Održivost
  • Obiteljsko poslovanje

Kupce i potrošače stavljamo u središte svoje pažnje.

Predviđamo očekivanja naših kupaca i potrošača, odgovaramo na njih i ispunjavamo ih pružajući najbolju vrijednost, kvalitetu i inovativne robne marke i tehnologije.

Iznimno cijenimo naše kupce i potrošače i oni su nam u središtu svega što radimo. Da bismo ponudili najbolje proizvode i pobjedničke inovacije, kao i najbolju kvalitetu i izvanrednu uslugu, moramo razumjeti naše kupce i potrošače bolje od naših konkurenata. Ako u tome uspijemo, moći ćemo pokrenuti profitabilni rast s vodećim položajima na svim relevantnim svjetskim tržištima i kategorijama.

Cijenimo, pružamo izazove i nagrađujemo naše ljude.

Mi smo globalni tim koji ujedinjuju snažne vrijednosti. Odnosimo se jedni prema drugima s poštovanjem, razvijamo svoje sposobnosti i promičemo raznolikost u svim relevantnim dimenzijama. Preuzimamo osobnu odgovornost, sve radimo s integritetom i vodimo vlastitim primjerom.

U Henkelu svaki zaposlenik može napraviti razliku. Promičemo raznolikost naših zaposlenika u svim relevantnim dimenzijama. Iskustva, znanje i kreativnost naših zaposlenika temelj su naše konkurentske prednosti. Cijenimo, pružamo izazove i nagrađujemo naše zaposlenike da izvrsno odrade posao i stvore održivu vrijednost. Svaki zaposlenik daje dobar primjer, preuzima osobnu odgovornost za svoj individualni razvoj, djeluje s integritetom i obavlja svoj posao na visokoj razini.

Vodimo odličan održivi financijski rezultat.

Naša tvrtka usmjerena je na radni učinak i predana poboljšanju vrijednosti poslovanja i kompetitivnog povrata na uloženo za naše dioničare.

Radimo na svojim strateškim prioritetima da bismo postigli svoje financijske ciljeve i osigurali dugoročni uspjeh naše tvrtke. Izvrsni financijski rezultati i stvaranje održive vrijednosti omogućavaju nam da u budućnosti budemo fleksibilniji te da omogućimo zdrav i održiv rast. Od toga neće imati koristi samo naši dioničari nego i naši zaposlenici i zajednice u kojima poslujemo.

Nastojimo biti predvodnici na polju održivosti.

Cilj nam je stvoriti održivu vrijednost u svemu što radimo - zajedno s našim zaposlenicima, partnerima i dioničarima. Preuzimamo odgovornost za sigurnost i zdravlje naših zaposlenika, kupaca i potrošača, za zaštitu okoliša i kvalitetu života u zajednicama u kojima djelujemo.

Henkel teži stvaranju ravnoteže između ljudi, planeta i profita. Snažna predanost održivosti uvijek je bila veliki pokretač naših uspješnih rezultata. Prema svim elementima održivosti pristupamo dugoročno i na poduzetnički način, s ciljem da budemo ne samo usklađeni s postojećim normama nego i da oblikujemo nove: 

Svoju budućnost oblikujemo s pomoću snažnog poduzetničkog duha koji se temelji na našoj tradiciji obiteljskog poslovanja.

Imamo ponosnu tradiciju kao obiteljsko poslovanje s ciljem stvaranja održive vrijednosti. Radimo na našoj dugoročnoj viziji za našu tvrtku vođeni svojim vrijednostima. To, zajedno s našim čvrstim financijskim temeljem, tvori podlogu na kojoj izgrađujemo svoju uspješnu budućnost.

Od Henkelova osnivanja 1876. obitelj Henkel pokazuje svoju trajnu predanost tvrtki, što nam omogućava da poslujemo s dugoročnom perspektivom. Naše zajedničke vrijednosti i uzajamno povjerenje ujedinjavaju nas u postizanju zajedničke svrhe: stvaranja održive vrijednosti za buduće generacije.