23.02.2017.  Düsseldorf / Njemačka, Zagreb

Henkel objavio Izvještaj o održivosti za 2016.

Održivost u Henkelu: Dobri rezultati i vodeći položaj

  • Iznova poboljšana izvedba na području održivosti
  • Vodeći položaji na međunarodnim ljestvicama i pokazateljima
  • Jasni prioriteti za budućnost
  • Sveobuhvatno digitalno izvještavanje o održivosti

„U 2016. godini opet smo poboljšali svoj učinak u području održivosti i ostvarili opipljive rezultate. Naši napori da poboljšamo svoju održivost odražavaju se u i izvanrednim rezultatima koje smo postigli na međunarodnim ljestvicama i pokazateljima”, rekla je Kathrin Menges, izvršna dopredsjednica za Ljudske potencijale i predsjednica Savjeta za održivost u Henkelu.

„Želimo pridonijeti ostvarenju ciljeva međunarodne zajednice vezanih uz globalnu održivost i zaštitu klime. U tu svrhu poticat ćemo održivost duž našeg cijelog lanca vrijednosti”, rekla je Kathrin Menges. „Postavili smo si ambiciozne ciljeve: želimo dugoročno postati klimatski prihvatljiva tvrtka i još više pridonijeti društvenom napretku.”

Stvaranje održive vrijednosti

Ostvariti veći učinak uz manju potrošnju; to je cilj dugoročne strategije održivosti tvrtke Henkel. Henkel želi stvarati održivu vrijednost; za kupce i potrošače, kao i za društvo u cjelini. U isto vrijeme tvrtka nastoji znatno poboljšati svoje korištenje resursa: Henkel u tom pogledu želi do 2030. godine utrostručiti svoju učinkovitost .

U prethodnoj poslovnoj godini tvrtka je ponovno postigla osjetan napredak prema ostvarenju svojih privremenih ciljeva za 2020. (bazna godina 2010.):

  • Potrošnja energije i emisije CO2 (po toni proizvoda) smanjene su za 22 posto (cilj za 2020.: smanjenje od 30 posto).
  • Količina proizvedenog otpada (po toni proizvoda) smanjena je za 26 posto (cilj za 2020.: smanjenje od 30 posto).
  • Potrošnja vode (po toni proizvoda) smanjena je za 23 posto (cilj za 2020.: smanjenje od 30 posto).
  • Zaštita na radu (po milijunu sati rada) poboljšana je za 17 posto (cilj za 2020.: poboljšanje od 40 posto).
  • Neto prodaja (po toni proizvoda) porasla je za 8 posto (cilj za 2020.: porast od 22 posto).

Ukupno gledajući, Henkel je već poboljšao odnos između vrijednosti koju je stvorio i posljedičnog ekološkog otiska za 42 posto u usporedbi s baznom 2010. godinom Tvrtka planira do 2020. godine povećati svoju učinkovitost korištenja resursa za 75 posto.

Potvrđeni vodeći položaji na ljestvicama i pokazateljima

Održivim poslovnim praksama i naporima tvrtke Henkel zadivljeni su i stručnjaci za održivost, agencije za rangiranje i tržišta kapitala: Henkel je uključen, među ostalima, u indeks održivosti Dow Jones (DJSI World), FTSE4Good, STOXX Global ESG Leaders, Euronext Vigeo World 120, Global Challenges Index te MSCI World ESG Index. Tvrtka također zauzima 15. mjesto među „100 najodrživijih globalnih svjetskih korporacija” prema medijskoj tvrtki Corporate Knights koja se bavi investicijskim savjetovanjem. Na ljestvicama agencija Oekom Research i Sustainalytics Henkel je prepoznat kao vodeća tvrtka u svojem sektoru.

„Naši zaposlenici imaju presudnu ulogu u našem napretku”

Da bi u budućnosti ojačao svoj vodeći položaj na području održivosti, Henkel je odredio jasan skup prioriteta: Osim dodatnog jačanja temelja još učinkovitijim održivim poslovnim praksama, tvrtka planira povećati angažman svojih zaposlenika oko pitanja održivosti. „Naši zaposlenici imaju presudnu ulogu u daljnjem napretku koji uspijevamo ostvariti u području održivosti”, rekla je Kathrin Menges. „Do sada je više od 10.000 zaposlenika završilo tečajeve obuke za ambasadore održivosti i steklo potrebno znanje da bi uvjerili svoje kolege, dobavljače, kupce ili čak djecu u školama u važnost održivog djelovanja. Vrlo smo ponosni na njihovu visoku razinu predanosti i želimo to i dalje podržavati i nadograđivati. Naš je cilj da svi zaposlenici tvrtke Henkel postanu ambasadori i aktivni zagovornici veće održivosti.”

Dugoročna klimatska prihvatljivost

Još jedan od prioriteta tvrtke Henkel jest povećati utjecaj na održivo djelovanje, što uključuje ambiciozan cilj da postane klimatski prihvatljiva tvrtka. Tvrtka planira do 2030. godine smanjiti ugljični otisak svoje proizvodnje za 75 posto. „Međutim, te ambiciozne ciljeve ostvarit ćemo samo ako uvedemo promjene i postignemo napredak duž cijelog lanca vrijednosti, od naših dobavljača pa sve do kupaca”, rekla je Kathrin Menges. Primjerice, Henkel si je postavio cilj da kupcima i potrošačima pomogne uštedjeti 50 milijuna metričkih tona CO2 do 2020. godine. Ciljana podrška grupe za društveni napredak bit će posebno usmjerena na daljnje poboljšanje mogućnosti za ostvarivanje prihoda, prilika za razvoj za žene i djevojke, kao i društvenih standarda za radnike u lancima nabave tvrtke.

Sveobuhvatno digitalno izvještavanje

Godišnji izvještaj o održivosti tvrtke Henkel glavni je izvor informacija o ciljevima održivosti i učinku tvrtke. Prošle je godine Henkel objavio svoj 25. izvještaj o održivosti u tiskanom i digitalnom obliku i najavio da će svi budući izvještaji o toj temi biti dostupni isključivo u digitalnom obliku, kao interaktivni PDF dokument s mnoštvom poveznica, detaljnim informacijama i velikom prilagođenosti korisniku zahvaljujući jednostavnoj navigaciji, te u kompaktnijem formatu za širu ciljnu skupinu. Zajedno s godišnjim izvješćem koje se objavljuje u isto vrijeme, izvještaj pruža sveobuhvatno izvještavanje iz poslovne, okolišne i društvene perspektive.

Više informacija o održivosti u Henkelu dostupno je na www.henkel.com/sustainability.

Priopćenje za javnost (1,17 MB)