• Henkel Hrvatska
  • Kontakt
  • Dodaj u Moja zbirka
  • Dijeli
Izbornik
Pretraga

23.02.2018.  Düsseldorf / Njemačka, Zagreb

Snažan učinak u fiskalnoj 2017. godini

Henkel postigao novi rekordni rast prodaje i prihoda

  • Prodaja je porasla za 7 posto na 20,029 milijardi eura, prvi put iznad 20 milijardi eura (organski rast od 3,1 posto)
  • Korigirani prihod od prodaje (EBIT) * dostigao rast za više od 17,5 posto
  • Prinos po prioritetnoj dionici (EPS) * uvećan za 9,1 posto sa 5,36 eura na 5,86 eura
  • Rekordna isplata dividendi** uvećana za 10,5 posto, odnosno na 1,79 eura po prioritetnoj dionici
  • Značajan napredak u provedbi strateških inicijativa
  • Potvrđeni financijski ciljevi za 2020. godinu

„Prethodna 2017. godina bila je vrlo uspješna za tvrtku Henkel. U izazovnim i promjenljivim uvjetima na tržištu, postigli smo novi rekordni rast prodaje i prihoda, te ostvarili financijske ciljeve za tu godinu. Po prvi put, nadmašili smo razinu godišnje prodaje od 20 milijardi eura, a ovaj snažni učinak omogućio je upravo naš posvećeni i stručni globalni tim”, istaknuo je izvršni direktor tvrtke Henkel, Hans Van Bajlen i dodao: „Zahvaljujući naporima koje ulažemo u održivi i profitabilni rast tvrtke, postigli smo rekordne marže i nova postignuća u inovacijama“.

Sa 20,029 milijardi eura, prodaja u fiskalnoj 2017. godini, po prvi put je nadmašila 20 milijardi eura i porasla za 7 posto u usporedbi s prethodnom godinom. Kada se u obzir uzmu učinci tečajnih razlika, ukupni negativni utjecaj na prodaju iznosi 2 posto, dok akvizicije i divesticije iznose 5,9 posto rasta prodaje. Organski rast prodaje, koji isključuje utjecaj valutnih kretanja i akvizicije/prodaje, zabilježio je rast od od 3,1 posto, dok je korigirani operativni profit (EBIT) porastao za 0,4 posto na 17,3 posto. Zbog troškova financiranja akvizicija realiziranih 2016. i 2017. godine, financijski rezultat iznosi -51 milijuna eura, dok je  (EBIT) porastao za 0,4 posto na 17,3 posto. Zbog troškova financiranja akvizicija realiziranih 2016. i 2017. godine, financijski rezultat iznosi -51 milijuna eura, dok je fiskalne 2016. godine iznosio -33 milijuna eura. Korigirani godišnji neto prihod, nakon oduzimanja iznosa koji se pripisuju manjinskim dioničarima, povećan je za 9,1 posto na 2,534 milijardi eura, u odnosu na 2,323 milijardi eura u 2016. godini. Korigirani prinos po prioritetnoj dionici (EPS) porastao je za 9,1 posto s 5,36 eura na 5,86 eura. Pored toga, tvrtka Henkel ostvarila je nove izvore rasta zahvaljujući suvremenoj tehnologiji 3D tiska, koji omogućuje bržu i učinkovitiju proizvodnju.

Učinak poslovnih sektora u 2017. godini

Poslovni sektor Adhezivi Tehnologije postigao je vrlo snažan rast organske prodaje od 5 posto u fiskalnoj 2017. godini,  dok je nominalni rast prodaje porastao za 4,8 posto na 9,387 milijardi eura. Prodaja u sektoru Beauty care imala je organski rast za 0,5 posto, a nominalni za 0,8 posto na 3,868 milijardi eura. Poslovni sektor Deterdženti i kućna kemija zabilježio je fantastičan rast organske prodaje od 2 posto, dok je nominalni rast prodaje porastao za 14,8 posto na 6,651 milijardi eura. 

Predviđanja za 2018. godinu

U 2018. godini, tvrtka Henkel očekuje rast organske prodaje od 2 do 4 posto u sva tri poslovna sektora, rast korigiranog prihoda od prodaje (EBIT) za više od 17,5 posto, kao i rast korigiranog prinosa po prioritetnoj dionici od 5 i 8 posto.

* Korigirano za jednokratne troškove/dobitke i troškove restrukturiranja
** Prijedlog za Godišnju skupštinu dioničara, 6. travnja 2018. godine.

Ovaj dokument sadrži predviđanja koja se temelje na trenutnim procjenama i pretpostavkama koje je utvrdio menadžment tvrtke Henkel AG & Co. KGaA. Ova predviđanja su okarakterizirana uporabom izraza kao što su očekivati, namjeravati, planirati, predviđati, pretpostavljati, vjerovati, procjeniti, očekivati itd. Takve izjave ni u kom pogledu ne treba prihvaćati kao jamstvo ispunjenja tih očekivanja. Budući učinak i zaista postignuti rezultati Henkel AG & Co. KGaA tvrtke i svih njezinih dijelova zavise od brojnih rizika i dvojbi te se zato mogu materijalno razlikovati od predviđanja. Mnogi od ovih čimbenika su izvan Henkelove kontrole i ne mogu se unaprijed precizno odrediti, kao što su buduće ekonomsko okružje, potezi konkurencije i ostalih aktera na tržištu.

Jelena Šarenac Henkel Direktorica za korporativne komunikacije ​Henkel Srbija i Henkel Adria +381-11-207-22-09 Jelena.Sarenac@henkel.com Preuzmi vizitku Dodaj u Moja zbirka