• Hrvatska | Promjena web stranice
  • Kontakt
  • Dodaj u Moja zbirka
  • Dijeli
Izbornik
Pretraga

24.02.2016.  Düsseldorf / Njemačka, Zagreb

Izvještaj o održivosti tvrtke Henkel

Henkel objavljuje 25. izveštaj o održivosti

Ukupno više od 1100 stranica, devet jezika i tri različita imena sačinjavaju Izvještaje o održivosti, koje tvrtka Henkel objavljuje od 1992. godine. Tvrtka Henkel izdat će svoj 25. izvještaj o održivosti 25. veljače ove godine. Ono što je započelo prije gotovo četvrt stoljeća kao prvi „Izvještaj o okolišu“ (Environment report), danas je opsežan izvještaj koji ključnim dionicima pruža relevantan sadržaj u tiskanom i digitalnom formatu te ujedno predstavlja ključni dio komuniciranja o održivom poslovanju tvrtke Henkel.

Koja su ključna okolišna, ekonomska i društvena ostvarenja tvrtke Henkel? U svom 25. izvještaju Henkel će pojasniti postignuta ostvarenja u implementaciji strategije održivosti za 2030. godinu te privremene ciljeve za 2015. godinu, kao i nove ciljeve za 2020. godinu.

Integrirano izvještavanje

Godišnji Izvještaj o održivosti središnji je izvor svih informacija za stručnjake s područja održivosti, analitičare, klijente, potrošače i zaposlenike. Zajedno s istovremeno objavljenim Godišnjim izvješćem predstavlja integrirani korporativni izvještaj. Henkel je 2001. godine po prvi put uključio ključne aspekte o održivosti u Godišnje izvješće, a u nadolazećim godinama ga je dodatno proširio. Na ovaj način tvrtka odgovara na povećani interes financijskih tržišta za ove teme. Revizorska tvrtka KPMG revidirala je ključne izazove i iznose.

Budućnost je digitalna

Henkel od 2011. godine objavljuje opsežan digitalni izvještaj o održivosti. Izvještaj je danas optimiziran za različite mobilne uređaje i pruža dodatan sadržaj, unakrsne reference, grafiku te video sadržaj. „Prilagodili smo se izmijenjenim očekivanjima i korisničkom ponašanju naših dionika u digitaliziranom svijetu. Informacije o održivosti postaju sve važnije za širu skupinu dionika, od investitora do klijenata i potrošača. Stručnjaci očekuju opsežne i detaljne informacije te digitalni pristup,“ izjavio je Carsten Tilger, voditelj odjela Corporate Communications & Public Affairs tvrtke Henkel. „Stoga će Henkel u budućnosti nastaviti objavljivati tiskanu verziju svog Godišnjeg izvješća uključujući ciljeve i napredak ostvaren na području održivosti, uz dodatak opsežnog digitalnog Izvještaja o održivosti.“

25 izvještaja: od „Izvještaja o okolišu“ (“Environment Report”) od „Izvještaja o održivosti“

Kao jedna od prvih tvrtki u Njemačkoj, Henkel je svoj prvi godišnji „Izvještaj o okolišu“ objavio prije Konferencije Ujedinjenih naroda o okolišu koja je održana u Rio de Janeiru 1992. godine. 1998. godine, izvještaj je proširen na SHE report (obuhvaća teme Sigurnost, Zdravlje, Okoliš). Od 2000. godine izvještaj nosi naziv „Izvještaj o održivosti“ te se od tada detaljnije bavi temama društvene odgovornosti i zaposlenika. Izvještaj o održivosti tvrtke Henkel dobitnik je mnogobrojnih nagrada.

Već 1993. godine „Izvještaj o okolišu“ primio je prvu nagradu za „uspješno informiranje tvrtke o okolišu“ na natjecanju “European Competition for a better Environment.” Najnoviji primjer: prošle godine udruženje League of American Communications Professionals dodijelilo je brončanu nagradu za Izvještaj za 2014. godinu u kategoriji “Vision Awards”.

Priopćenje za javnost (53,8 KB)
Jelena Šarenac Henkel Direktorica za korporativne komunikacije ​Henkel Srbija i Henkel Adria +381-11-207-22-09 Jelena.Sarenac@henkel.com Preuzmi vizitku Dodaj u Moja zbirka