- Prodaja Grupe povećana je organski za +7,1 posto na oko 5,3 milijarde eura; nominalno povećanje od +6,1 posto:
- Poslovni sektor Ljepila i tehnologije ostvario je dvoznamenkasti organski rast prodaje od +10,7 posto; nominalni rast od +11,6 posto
- Poslovni sektor Beauty Care imao je blagi organski pad prodaje od -1,2 posto; nominalni pad od -3,5 posto zbog provođenja planiranih mjera u vezi s portfeljem
- Poslovni sektor Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu zabilježio je vrlo snažan organski rast prodaje od +4,9 posto; nominalni rast od +2,2 posto
- Tržišta u razvoju zabilježila su dvoznamenkasti rast prodaje, zrela tržišta imaju snažan rast
- Spajanje poslovnih sektora Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu i Beauty Care u integriranu platformu s više kategorija Henkel Consumer Brands:
- Ojačavanje impulsa rasta i profila marži u poslovanju robe široke potrošnje
- Značajne sinergije: oko 500 milijuna eura bruto srednjoročne uštede
- Prva faza mjera bit će provedena do kraja 2023.: očekuje se oko 250 milijuna eura godišnje neto uštede, utjecaj na oko 2000 radnih mjesta diljem svijeta
- Razmatraju se mjere za portfelj poslovnih sektora s ukupnom godišnjom prodajom do 1 milijarde eura
- Prognoza za fiskalnu godinu 2022. ažurirana 29. aprila
- Jasna posvećenost srednjoročnim i dugoročnim financijskim ciljevima