- prodajni rezultati Grupe: oko 5,4 milijarde eura, organski rast prodaje od +2,8 posto
- organsko povećanje prodaje potaknuto objema poslovnim jedinicama:
- Ljepila i tehnologije: pozitivan organski rast prodaje od +0,8 posto
- Consumer Brands: iznimno velik organski rast prodaje od +6,2 posto
- poslovna jedinica Ljepila i tehnologije značajnije se usmjerila na rast putem postupaka pripajanja i stjecanja uz stjecanje društva Critica Infrastructure
- poslovna jedinica Consumer Brands: integracija napreduje znatno brže od planiranog – do kraja 2023. očekuje se više od 80 % uštede
- poboljšana prognoza za poslovnu godinu 2023.:
- organski rast prodaje: 3,5 – 4,5 posto (prethodno: 2,5 – 4,5 posto)
- prilagođeni prinos od prodaje (operativna marža): 11,5 – 12,5 posto (prethodno: 11,0 – 12,5 posto)
- prilagođena zarada po povlaštenoj dionici (EPS): povećanje u rasponu od +15 do +25 posto pri stalnim tečajevima (prethodno: +5 do +20 posto)
Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.