- prodajni rezultati Grupe: oko 5,2 milijarde eura, organski pad od –1,0 posto
- poslovna jedinica Ljepila i tehnologije: pozitivan organski rast prodaje od 1,1 posto s pozitivnim razvojem količine unatoč izazovnom okruženju
- poslovna jedinica Consumer Brands: organski pad prodaje od -3,5 posto, količine pod utjecajem smanjene potražnje potrošača i izazova u opskrbnom lancu
- prodaja poslovanja s maloprodajnim brendovima u Sjevernoj Americi zaključena – završen strateški program optimiranja portfelja u poslovnoj jedinici Consumer Brands
- prognoza za fiskalnu godinu 2025. nepromijenjena unatoč povećanoj volatilnosti na tržištu:
- organski rast prodaje: od 1,5 do 3,5 posto
- prilagođeni prinos od prodaje: od 14,0 do 15,5 posto
- prilagođena dobit po povlaštenoj dionici (EPS): porast u rasponu jednoznamenkastih postotaka od niske do visoke vrijednosti (u slučaju stalnog tečaja).
Discover the brands and technologies from our business units Henkel Adhesive Technologies and Henkel Consumer Brands.