USPJEH U NOVOM DESETLJEĆU
SVRSISHODAN RAST
Tvrtka Henkel organizirana je u dva poslovne jedinice koje posluju globalno: Adhesive Technologies i Consumer Brands.
Kao predvodnici na području održivosti težimo stvaranju novih rješenja za održivi razvoj uz neprekidno oblikovanje naše poslovne odgovornosti i povećanje našeg gospodarskog uspjeha.
Saznajte višeNovi modeli poslovanja i suradnje, stvaranje jedinstvenog korisničkog iskustva i pametna upotreba podataka i tehnologije: digitalizacijom oblikujemo tržišta sutrašnjice.
SAZNAJTE VIŠENaš Odjel za odnose s javnošću pruža novinarima najnovija priopćenja za javnost i pozadinske informacije o raznim temama, kao i slikovne i video materijale za preuzimanje.
Saznajte višeHenkel je 23. veljače 2022. objavio svoja godišnja izvješća i izvješća o održivosti za 2021.
When clicking the button below external content will be loaded which involves transfer of personal data (e.g. IP address) to external servers. This may involve that cookies are set by the external content provider. Please see Data Protection Statement for further information.
U Henkelu, oblikujemo našu budućnost vođeni dugoročnim strateškim okvirom, zasnovanim na našoj svrsi i našim vrijednostima.
Ovaj okvir će nam omogućiti uspjeh u novom desetljeću s jasnim fokusom na svrsishodnom rastu. Ovo znači stvaranje vrijednosti za kupce i potrošače i daljnji rast na tržištima, liderstvo u održivosti i omogućavanje našim zaposlenicima da se razvijaju, profesionalno i osobno, kroz njihov rad u Henkelu.
Osnovni elementi našeg strateškog okvira su pobjednički portfolio, kompetitivna prednost u područjima inovacija, održivosti i digitala kao i modeli poslovanja spremni za budućnost, utemeljeni na kulturi suradnje i osnaženim ljudima.
USPJEH U NOVOM DESETLJEĆU
SVRSISHODAN RAST
POBJEDNIČKI
PORTFOLIO
KONKURENTSKA
PREDNOST
INOVACIJA
ODRŽIVOST
DIGITAL
OPERATIVNI MODELI
SPREMNI ZA BUDUĆNOST
KULTURA SURADNJE & OSNAŽENI LJUDI
Ključni element našeg strateškog pravca je aktivno upravljanje asortimanom. Identificirali smo brendove i kategorije s ukupnim obujmom prodaje većim od jedne milijarde eura, pretežno u oblasti robe široke potrošnje, od kojih je velik dio već prodan ili se više ne proizvodi od uvođenja programa Svrhovitog rasta.
Dodatno, spajanja i preuzimanja su integralni dio Henkelove strategije. Ključni kriteriji za akvizicije su dostupnost, strateška podudarnost i financijska privlačnost potencijalnih ciljeva. Iskoristit ćemo našu snažnu bilancu uspjeha kako bismo ostvarili moćne akvizicije. Dok nastojimo proširiti naše tehnološko liderstvo u poslovnoj jedinici Adhesive Technologies s akvizicijama, u robi široke potrošnje ćemo se usredotočiti na vodeće zemlje i pozicije kategorija, kao i na „prazna mjesta“ i nove biznis modele.
Nastojimo ubrzati utjecajne inovacije, uz pomoć povećanih investicija. Ovo će uključivati unaprijeđeni pristup inovacijama, primjerice proširivanjem uporabe digitalnih alata i podataka, radi dobivanja bržih i boljih uvida. Istovremeno ćemo poticati u cijeloj organizaciji odlučivanje čim bliže tržištima i dodatno iskoristiti potencijal otvorene inovacije i prikupljanja ideja, a također ćemo proširiti agilne pristupe i nastavit ćemo investirati u inkubatore i inovacijske centre. Ovim ćemo omogućiti razvoj moćnih inovacija u oba poslovna sektora. Inovacije i brendovi bit će podržani konstantnim ulaganjima u ključne kategorije i regije.. Henkel je stoga još jednom značajno povećao ulaganja u rast oglašavanja, digitalnih usluga i informacijskih tehnologija.
Oslanjajući se na snažne rezultate i daljnji napredak ka svojim ciljevima za 2020. godinu i kasnije, Henkel želi ojačati održivost kao konkurentsku diferencijaciju. Definirali smo sljedeće prekretnice za tri ključne teme koje su izuzetno relevantne za potrošače, kupce, poslovne partnere i društvo uopće: da na putu da ostvarimo pozitivan utjecaj na klimu u našem poslovanju do 2030. godine, planiramo smanjiti otisak ugljičnog dioksida u proizvodnji za 65 posto i uštediti emisiju 100 milijuna tona CO2 zajedno s našim potrošačima, kupcima i dobavljačima do 2025. godine u usporedbi s početnom 2010. godinom. Također nam je cilj do 2030. godine nabavljati 100 posto električne energije iz obnovljivih izvora energije. Radeći na cirkularnoj ekonomiji i ukidanju plastičnog otpada u okruženju, odredili smo ambiciozne ciljeve za pakiranja do 2025. godine: 100 posto Henkelove ambalaže će se moći reciklirati ili biti ponovno uporabljivo, nastojimo smanjiti uporabu nereciklirane plastike od fosilnih ugljika u pakiranjima robe široke potrošnje za 50 posto. Želimo povećati naš pozitivan društveni utjecaj na zajednice – kroz stopostotno odgovorno nabavljanje zajedno s našim partnerima, kroz pomoć više od 50.000 zaposlenika da se do 2030. poboljša život 30 milijuna ljudi diljem svijeta.
Održivost će biti snažno utemeljena u svim aktivnostima. Uspostavom održivosti kao središnjeg stupa u svojim središnjim strategijama, poslovne jedinice robe široke potrošnje unaprijedit svoj portfolio proizvoda s posebnim fokusom na održiva rješenja za pakiranje. Poslovna jedinica Adhesive Technologies će nastaviti koristiti svoj potencijal kroz proizvode i tehnologije koji postavljaju industrijske standarde.
Namjeravamo transformirati digital u tvorca vrijednosti za kupce i potrošače. Želimo povećati 1: 1 angažman kroz digitalnu prodaju za robu široke potrošnje širenjem postojećeg i uspostavom novih digitalnih platformi za neposredne odnose s potrošačima. Kada su u pitanju industrijski proizvodi, usredotočeni smo na procese digitalizacije korisničkog iskustva. Pored toga, nastaviti ćemo svoj proces integracije podataka. Navedeno će kompaniji omogućiti da kreira inovativna i prilagođena rješenja, zasnovana na umjetnoj inteligenciji. Investirati ćemo u digitalne talente, posebno u znanstvenike iz oblasti obrade podataka i inženjere sa ekspertizom u tehnološkoj industriji. Također, želimo omogućiti fokus na digitalnom poslovanju i na efikasnosti. U potpunosti ćemo reorganizirati našu digitalnu organizaciju, uspostavljajući novu digitalnu strukturu pod nazivom „Digitalno poslovanje“. Krajem 2019. godine uspostavili smo novu poziciju CDIO (Izvršni direktor za digitalne i informacijske tehnologije). Digitalni i IT timovi Henkela će biti objedinjeni pod rukovodstvom CDIO koji izravno raportira CEO.
Henkelovo novo „Digitalno poslovanje“ je izgrađeno na dva stupa: prvo, „Biznis tehnologije“, kao pokretač efikasnosti kroz ceo lanac vrednosti, koji kontinuirano optimizuje poslovne procese i IT sisteme. Drugi stup predstavlja „Henkel Digital“, novi specijalizirani sektor za prikupljanje detaljnih podataka s tržišta i inovacije. Pod ovim okriljem, namjeravamo uspostaviti centre za digitalne inovacije u Berlinu, Silicijskoj dolini i u Aziji.
1 isključujući adhezivne proizvode gdje ostaci mogu utjecati na mogućnost recikliranja ili da uprljaju tokove recikliranja.
Preoblikujemo naše operativne modele u cijeloj kompaniji, kako bi bili štedljivi, brzi i jednostavni i kako bi kontinuirano poboljšavali konkurentnost naših procesa i struktura. Nastojimo povećati naše napore kako bismo omogućili nove poslovne modele, dodatno se približili kupcima i potrošačima uz brže donošenje odluka i kontinuirano povećanje učinkovitosti.
Snažna kultura, zajedničke vrijednosti i jasan okvir za suradnju i timski rad ključni su za Henkelov budući uspjeh. Kao prvi korak, 2019. smo predstavili kampanju „Leadership commitments“ svim zaposlenicima diljem svijeta. Planiramo ubrzati kulturnu razmjenu zahvaljujući ovoj kampanji, kao i da promoviramo kulturu suradnje zaposlenika i njihovog osnaživanja, omogućavajući im daljnji rast i razvoj.