Vjetroturbine i solarni paneli

ODRŽIVOST

Kao što se odražava u našim korporativnim vrijednostima, predani smo predvoditi u održivosti. Kao liderima, cilj nam je biti pioniri novih rješenja za održiv razvoj, uz nastavak odgovornog oblikovanja našeg poslovanja i poboljšanja  našeg gospodarskog uspjeha.

Naša strategija

Naša strategija održivosti nadahnuta je našom svrhom: Pioneers at heart for the good of generations. Svojim pionirskim duhom, svojim znanjem, svojim proizvodima i tehnologijama, želimo obogaćivati i unapređivati  živote milijarda ljudi svakog dana – i oblikovati prihvatljivu budućnost za buduće generacije. 

Stoga je održivost središnji element naše vizije budućnosti. Želimo aktivno voditi transformaciju prema održivijem gospodarstvu i društvu, pomoći da se zaštiti i obnovi priroda, pridonijeti osnaživanju zajednica i jačati povjerenje naših dioničara.

U našem Strateškom okviru za ostvarivanje ambicije održivog poslovanja 2030+ navedene su naše dugoročne ambicije u okviru tri dimenzije – Regenerativni planet, Uspješne zajednice i Partner od povjerenja i poveznice za naše ambiciozne težnje za postizanjem „Transformacijskog utjecaja za dobrobit generacija”.

TRANSFORMATIONAL IMPACT FOR THE GOOD OF GENERATIONS
Sylvie Nicol

   

Gledajući u budućnost, dobro smo pripremljeni: održivost je duboko ukorijenjena u našu poslovnu strategiju i živi u našoj svrsi. S takvim temeljima, naša se transformacija prema održivosti nastavlja!

Naša postignuća u 2024

Naša strategija održivosti temelji se na realizaciji naših ambicija kroz konkretne mjere i projekte kako bismo postigli praktičan napredak. Niže su navedena odabrana postignuća iz 2024.

-39 %
otpada*

* Po toni proizvoda (polazna godina 2010.), bez građevinskog otpada i šute od rušenja

41.9 %
omjer žena na rukovodećim pozicijama

 

~39,700
broj malih poljoprivrednika na koje smo utjecali od 2013.

94 %
utvrđenog porijekla palminog ulja (od sjemenki) do mlinova

 

65 %
utvrđenog porijekla palminog ulja (od sjemenki) do plantaža

 

89 %
ambalaža osmišljeno je tako da se mogu reciklirati ili ponovno upotrijebiti

 

47 %
kupljene električne energije iz obnovljivih izvora

 

~3,200
dobavljača društva Henkel prošlo je procjenu ili reviziju ZZO

-23 %
potrošnje vode*

*Po toni proizvoda (polazna godina 2010.)

25 %
udio recikliranih materijala za ambalaže robe široke potrošnje

 

-20 %
emisija stakleničkih plinova iz opsega 1, 2 i 3 (u odnosu na 2021.)

 

Suradnja i partnerstva