• Henkel Hrvatska
  • Kontakt
  • Dodaj u Moja zbirka
  • Dijeli
Izbornik
Pretraga
Henkel is actively engaged in projects and partnerships that support smallholder palm oil farmers worldwide in driving sustainable practices.

Održivost

Kao predvodnici na području održivosti težimo stvaranju novih rješenja za održivi razvoj uz neprekidno oblikovanje naše poslovne odgovornosti i povećanje našeg gospodarskog uspjeha. Ta ambicija obuhvaća sve aktivnosti u čitavom lancu vrijednosti naše tvrtke.

Strategija

Naša strategija održivosti

„Faktor 3”: utrostručenje vrijednosti koju stvaramo kroz naše poslovne aktivnosti u odnosu na ekološki otisak naš je cilj za 2030. godinu.

Henkelova predanost vodstvu na području održivosti duboko je usađena u naše vrijednosti. Održavanje ravnoteže između gospodarskog uspjeha, zaštite okoliša i društvene odgovornosti već desetljećima čini osnovu naše organizacijske kulture. Ovaj se pristup primjenjuje na svaku poslovnu jedinicu i funkciju, a naših više od 53.000 zaposlenika diljem svijeta čvrsto su usvojili načela održivog razvoja u svakodnevnom radu te misle i djeluju u skladu s tim.

Održivost u Henkel Hrvatska

Iznimna predanost u Henkelovoj podružnici u Hrvatskoj

Tvrtka Henkel Croatia predana je vodstvu u održivosti kao i globalna tvrtka. Svakoga dana usredotočeni smo na održivost za održavanje ravnoteže između gospodarskog uspjeha, zaštite okoliša i društvene odgovornosti bez obzira na mjesto rada. Globalnu strategiju održivosti na lokalnoj razini aktiviramo u svim aktivnostima tvrtke unutar lanca održivosti, od proizvodnje do partnerstva s kupcima kako bismo podržali lokalne dobrotvorne organizacije i angažman zaposlenika.

Naša strategija održivosti: ostvariti više s manje

Za održavanje ovog vodstva u budućnosti razvili smo dugoročnu strategiju održivosti te postavili izravan, ali ambiciozan cilj za 2030. godinu: do tada bi svi Henkelovi proizvodi i procesi trebali biti trostruko učinkovitiji nego danas („faktor 3”).

Ovaj je cilj usmjeren na jedan od središnjih izazova s kojim ćemo se suočiti u budućnosti: odjeljivanje rasta od potrošnje resursa. Umjesto toga želimo proizvesti veću vrijednost za naše kupce i potrošače, za zajednice u kojima djelujemo i za našu tvrtku uz istovremeno smanjenje našeg ekološkog otiska. Ostvariti više s manje ideja je koja je u središtu naše strategije održivosti koja vodi sve naše poslovne procese i aktivnosti.

Korporativno građanstvo

Društveni angažman, odnosno korporativno građanstvo, oduvijek su bili sastavni dio našeg osjećaja odgovornosti koji imamo kao tvrtka. To je tradicija koja potječe još od našeg osnivača Fritza Henkela i koja je duboko ukorijenjena u našim korporativnim vrijednostima. Zajedno sa svojim zaposlenicima, umirovljenicima, kupcima i potrošačima, Henkel i zaklada Fritz Henkel Stiftung mogu podržati održive društvene projekte diljem svijeta. I tvrtka Henkel i zaklada podržavaju aktivnosti s područja društvenih potreba, obrazovanja i znanosti, tjelesne aktivnosti i zdravlja, umjetnosti i kulture te okoliša.

Naša četiri stupa
Više informaiton na engleskom jeziku na henkel.com.

  • Korporativno volontiranje: Podržavamo naše zaposlenike i umirovljene radnike u njihovom društvenom angažiranju kroz inicijativu „Utječite na sutrašnjicu“.
  • Društvena partnerstva: Kroz društvena partnerstva, podržavamo društvene inicijative i javne institucije u zajednicama diljem svjeta u kojima se nalaze Henkelove tvrtke.
  • Angažman brendova: Pored Henkelovog društvenog angažiranja na razini čitavog poduzeća, naši brendovi takođe su uključeni u partnerstva sa društvenim inicijativama i javnim institucijama diljem svjeta.
  • Hitna pomoć: Nakon prirodnih katastrofa, Henkel odgovara brzo i pragmatično, pružajući pomoć kroz našu zakladu Fritz Henkel Stiftung gdje god je to potrebno u svijetu.