Discover the brands and technologies from our business units Henkel Adhesive Technologies and Henkel Consumer Brands.
Pomoći ćemo ljudima da bolje žive. Naša je društvena odgovornost promicanje jednakih mogućnosti, jačanje raznolikosti i poštovanje ljudskih prava. Svojim zaposlenicima nudimo mogućnosti cjeloživotnog učenja te privlačno i zdravo radno okruženje. Zalažemo se za društveni napredak i pristup obrazovanju diljem svijeta te pružamo pomoć u hitnim situacijama.
Pouzdano pružanje najboljih proizvodnih performansi u klasi i kemijske sigurnosti kao temelj našeg poslovnog uspjeha.
Usklađenost naše strategije održivosti odražava se i u strategijama naših poslovnih jedinica – Henkel Consumer Brands i Henkel Ljepila i tehnologije. One usklađuju svoje poslovanje, robne marke i tehnologije s održivim razvojem u skladu sa specifičnim izazovima svojeg asortimana proizvoda i u skladu s tim odredile su prioritete na koje se trebaju usredotočiti.
S našim širokim rasponom rješenja za proizvode i tehnologija cilj nam je podržati gospodarsku, ekološku i društvenu preobrazbu i pogurnuti je prema naprijed zajedno s našim partnerima. To će nam omogućiti da učinkovito pridonesemo održivom razvoju na lokalnoj i globalnoj razini i da odgovorno oblikujemo naše poslovanje istodobno povećavajući naš gospodarski uspjeh. Da bismo to postigli, našim kupcima i potrošačima moramo ponuditi pouzdanu i najbolju kvalitetu i sigurnost proizvoda.
Naša je trajna ambicija da svaki novi proizvod doprinosi održivosti. Namjeravamo i našim kupcima i potrošačima pružiti opsežan profil održivosti naših proizvoda do 2025. Cilj nam je mjeriti održivu preobrazbu i s obzirom na naš asortiman proizvoda i s obzirom na naše društvo. Naš je cilj za 2030. na razini cijelog društva utrostručiti vrijednost koju stvaramo za ekološki otisak našeg poslovanja, proizvoda i usluga (u usporedbi s polaznom godinom 2010.).
Saznajte više o tome kako naše poslovne jedinice potiču održivost.
Integriramo održivost u naše poslovno upravljanje, s transparentnim izvještavanjem, objavljivanjem podataka i angažmanom.
Transparentnost je ključna za ocjenu odgovornog djelovanja i uspješnosti održivosti. To vrijedi i unutar i izvan društva. Poslovni partneri i potrošači, kao i investitori i financijsko tržište, sve su više zainteresirani za proizvode i rješenja koji su orijentirani na održivost te pridaju sve veću važnost razumijevanju utjecaja naših aktivnosti duž lanca vrijednosti. Međunarodni trendovi u održivim financijama i zakonodavstvu dodatno jačaju težnju za većom transparentnošću.
Istodobno, za nas je ključno da možemo ocijeniti vlastitu održivost i njome upravljati te mjeriti napredak koji ostvarujemo prema našim ciljevima u cijelom društvu i našem lancu vrijednosti. U tu svrhu pokrećemo digitalna rješenja i oslanjamo se na suradnju među poslovnim jedinicama i među funkcijama kao i na vanjska partnerstva diljem svijeta. Na taj način jačamo našu informacijsku bazu i gradimo potrebno povjerenje u našu uspješnost u polju održivosti. Naša je težnja daljnja integracija održivosti u naše poslovno upravljanje, procese i politike dok promičemo transparentno izvješćivanje, usklađenost sa zahtjevima za objavljivanje i angažman.
Ocjena i priznanje naše uspješnosti od strane neovisnih stručnjaka za održivost također osiguravaju transparentnost.
U sklopu našeg pristupa upravljanju dobavljačima također radimo na poboljšanju transparentnosti i sljedivosti početaka naših opskrbnih lanaca. To smatramo ključnim elementom za osiguravanje održive poljoprivredne prakse i pravednih radnih uvjeta, na primjer u industriji palminog ulja. Zbog toga je Henkel član međuindustrijske inicijative Mjere za održive prerađevine (Action for Sustainable Derivatives), osnovane 2019. godine u kojoj društva nastoje ostvariti zajednički cilj postizanja veće transparentnosti u lancu vrijednosti palminog ulja (ulja od palminih koštica). U 2023. godini uspjeli smo održati stopu sljedivosti do mlinova na 89 posto i povećati stopu sljedivosti do plantaža na 52 posto suradnjom s našim dobavljačima na prikazivanju našeg zajedničkog opskrbnog lanca koji se temelji na palmama. Učinili smo to uz potporu vanjskog konzultantskog društva za održivost. Udružujemo snage s vodećim partnerima kako bismo istražili digitalne tehnologije koje bi mogle povećati sljedivost i transparentnost u industriji palminog ulja. Na taj način nastavljamo dodatno ojačavati našu posvećenost održivoj nabavi.
Naš je cilj izmjeriti održivu transformaciju našeg asortimana proizvoda. U okviru tog procesa procjene utvrđuju se i prikazuju oni proizvodi u asortimanu koji značajno doprinose održivosti. Kriteriji procjene obuhvaćaju cijeli lanac vrijednosti i uzimaju u obzir utjecaj na svim područjima.
U našoj poslovnoj jedinici Henkel Ljepila i tehnologije analiziramo doprinos održivosti našeg asortimana na temelju internog procesa procjene asortimana. Integriranjem te procjene u naše postupke strateškog upravljanja i razvoja proizvoda u mogućnosti smo na održiv način uskladiti naš asortiman na temelju najnovijih znanstvenih otkrića. Kriteriji procjene usredotočeni su na ključne teme klime, kružnosti, sigurnosti i prirodnih resursa duž lanca vrijednosti. Na temelju tih kriterija proizvodi koji se procjenjuju razvrstani su u četiri kategorije. Proizvodi u kategorijama Challenged i Straight Performer ne pridonose izravno održivosti. Proizvodi u kategoriji Contributor pridonose održivosti. Proizvodi u kategoriji Pioneer imaju iznimno pozitivan doprinos. Naša poslovna jedinica Henkel Consumer Brands također radi na postupku procjene održivosti za svoj asortiman robe široke potrošnje koji uključuje i sustav razvrstavanja.
Naša organizacija za usklađivanje ima globalnu odgovornost za sve preventivne i reaktivne mjere. Podržavaju je integriratni sustavi upravljanja i organizacijska struktura s jadno postavljenim odgovornostima.
Skaliramo utjecaj održivosti zajedno s našim partnerima, što vodi do odgovorne poslovne prakse u našim lancima opskrbe.
Održivi razvoj zahtijeva predanost djelovanju, kao i suradnju s učinkovitim partnerima. Međusobno povezivanje različitih perspektiva osobito je dobra osnova za prihvaćanje složenog i globalno međusobno povezanog konteksta održivosti. To je način na koji se specijalizirano znanje i resursi mogu učinkovito kombinirati radi poticanja korjenite promjene. Shvaćamo da suradnja znači usvajanje odgovornih poslovnih praksi i održivo djelovanje u partnerstvu duž cijelog lanca vrijednosti.
U skladu s tim, primjenjujemo odgovoran pristup nabavi kako bismo sveobuhvatno sagledali aspekte održivosti duž naših opskrbnih lanaca, uključujući suradnju s našim dobavljačima. Jednako je važna i suradnja s našim kupcima. Smatramo i da je važno blisko surađivati s našim maloprodajnim partnerima kako bismo promicali održivu i resursno učinkovitu potrošnju.
Predani smo aktivnom dijalogu s našim dionicima. Uključeni smo u inicijative diljem svijeta zajedno s predstavnicima industrije i akterima civilnog društva te sudjelujemo u političkim i društvenim raspravama. To umrežavanje pomaže nam u cjelovitijoj ocjeni utjecaja na gospodarstvo, okoliš i društvo te u razvoju zajedničkih sustavnih rješenja.
Naš pristup odgovornoj nabavi usredotočen je na održive aspekte duž cijelog našeg opskrbnog lanca u korist ljudi i našeg planeta te s ciljem poticanja korjenitih promjena zajedno s našim partnerima. Iz tog razloga održavamo intenzivan dijalog i suradnju s našim dobavljačima kako bismo promicali održive prakse i poštovanje ljudskih prava. Naša je misija ne samo osigurati usklađenost već i potaknuti rezultate i promjenu u cijelom lancu vrijednosti te stvoriti održivu vrijednost za naše kupce.
Naš je trenutačni cilj postići 100 % odgovornu nabavu zajedno s našim partnerima. Na temelju zajedničkog načina razmišljanja i odgovornosti koju imamo kao organizacija za globalnu nabavu, nastojimo donositi odgovorne odluke o nabavi na globalnoj razini, u svim regijama, poslovnim jedinicama i skupinama materijala, na temelju naše strategije odgovorne nabave.
Uvjereni smo da možemo uspostaviti prakse održive nabave samo ako svaki donositelj odluka u globalnim opskrbnim lancima djeluje u duhu održivosti. Za to je potrebno temeljno prepoznavanje te odgovornosti, kao i zauzimanje ispravnog stava te razvijanje vještina i znanja.
Dodatne informacije