Unaprijediti kružnost našim proizvodima, ambalažama i tehnologijama.
Naše ambicije i ciljevi za ambalažu
*Osim proizvoda gdje sastojci ili ostaci mogu utjecati na mogućnost recikliranja ili onečišćenja reciklažnog toka.
Do kraja 2021. godine, 86% Henkelove ambalaže već je bilo moguće reciklirati ili ponovno upotrijebiti*, a udio reciklirane plastike u ambalaži široke potrošnje iznosio je 18% na globalnoj razini.
Inicijative i partnerstva
Napredak prema održivosti na polju ambalaže moguć je samo ako tvrtke duž cijelog lanca vrijednosti rade zajedno. Stoga je Henkel uključen u razna partnerstva i međuindustrijske inicijative. Nekoliko primjera:
- Sudjelujemo u inicijativi Nova plastična ekonomija fondacije Ellen MacArthur, koja okuplja sudionike kako bi preispitali budućnost plastike i proizveli ideje za poticanje kružnog gospodarstva.
- U sklopu Akcijske koalicije za smanjenje plastičnog otpada (Plastic Waste Coalition of Action), koja je nastala 2020. u okviru organizacije Consumer Goods Forum (CGF), Henkel zajedno s drugim društvima radi na temelju Zlatnih pravila dizajna s ciljem razvoja kružnog pristupa dizajnu i obradi plastične ambalaže u industriji robe široke potrošnje.
- Društvo Henkel je 2017. godine postalo prvo globalno društvo za robu široke potrošnje koje je surađivalo s društvenim poduzećem Plastic Bank. Zajednički cilj: smanjenje plastičnog otpada u prirodi, kao i pružanje novih prilika za ljude koji žive u siromaštvu. Društvo Henkel u okviru partnerstva podupire projekte u Egiptu gdje je zajedno s poduzećem Plastic Bank već uspostavilo 14 centara za prikupljanje plastičnog otpada. Između ostalog, 2022. godine prikupljeno je oko 5100 metričkih tona plastike Social Plastic® i prerađeno u novu ambalažu u Henkelu.
Priroda
Zaštita i oporavak biološke raznolikosti, s naglaskom na šume, kopno i vodu, korištenjem obnovljivih sastojaka i zaštitom resursa:
- Predani smo održivom dobivanju naših sirovina, a ne putem krčenja šume. Naš je cilj spriječiti krčenja primarnih i sekundarnih šuma sa značajnom ekološkom vrijednosti.
- Do 2025. želimo zamijeniti 100 posto naše potrebe za palminim uljem i uljem palminih koštica, uljima koja su certificirana ili imaju vanjsku potvrdu da su odgovorno uzeta s izvora.
- Usto, postavili smo sebi cilj smanjenja potrošnje vode po toni proizvoda za 35 posto do 2025. Do kraja 2022. uštedjeli smo 25 posto.