Moja zbirka

Održivost

Predanost vodstvu na području održivosti stav je koji je duboko ukorijenjen u našim korporativnim vrijednostima. Želimo proizvesti veću vrijednost za kupce i potrošače, za zajednice u kojima djelujemo i za našu tvrtku uz istovremeno smanjenje ekološkog otiska.

Strategija održivosti do 2030. - ostvariti više s manje

  • Naš dugoročni cilj do 2030. je utrostručiti vrijednost koju proizvodimo kroz svoje poslovne aktivnosti u odnosu na ekološki otisak koji ostavljaju naši proizvodi i usluge. Taj cilj zovemo „Faktor 3”.
  • Godine 2016. Henkel je razvio tri ključna pokretača za nadolazeće godine: težimo jačanju svojih temelja, poticanju angažmana zaposlenika i maksimiziranju svojeg učinka.

Privremeni ciljevi za razdoblje od 2016. do 2020.

  • Do 2020. tvrtka namjerava smanjiti emisije CO2 svojih proizvodnih postrojenja, potrošnju vode i otpad za 30% po toni proizvoda u usporedbi s 2010. Planira se poboljšanje zaštite na radu za 40% i povećanje prometa za 22% po toni proizvoda.
  • Postizanje tih ciljeva rezultiralo bi cjelokupnim poboljšanjem učinkovitosti od 75% do 2020. u usporedbi s 2010.

Ciljevi održivosti do 2020. i ostvareni napredak u 2016.

 

Šest središta interesa

Svoje aktivnosti usmjeravamo u šest središta interesa koja odražavaju glavne izazove održivog razvoja i način na koji se oni odnose na naš rad.

Tri središta interesa opisuju način na koji želimo stvoriti „dodatnu vrijednost” svojim kupcima i potrošačima, zaposlenicima, dioničarima i zajednicama u kojima djelujemo:

  • društveni napredak
  • radni učinak
  • sigurnost i zdravlje

Preostala tri opisuju načine na koje želimo smanjiti svoj ekološki otisak:

  • energija i klima
  • materijali i otpad
  • voda i otpadne vode

Ambasadori održivosti: Stvaranje doprinosa

Želimo da naše razumijevanje održivostiučvrstimo i dodatno proširimo na cjelokupnostanovništvo. Iz tog razloga, 2012. godine inicirali smo program Ambasadori održivosti.

  • Obučavamo naše zaposlenike da i drugima – na primjer kolegama, potrošačima ili dobavljačima – pokažu značaj održivosti. Henkeloviambasadori održivosti posjećuju i škole, kako bi djecu učili kako se i kod kuće ponašati u skladu sa principima održivosti.
  • Više od 25,000 zaposlenika kompanije Henkel u 79 zemalja već su obučeni za ambasadore održivosti. Do kraja 2016., doprijeli smo do više od 84,000 učenika u 47 zemalja.
  • Cilj nam je do 2020. doprijeti do više od 200,000 učenika. Do kraja 2017. želimo obučiti svih naših 50,000 zaposlenika da postanu ambasadori održivosti.

Videozapisi

2:35Min.

Henkel Sustainability Strategy 2030

Achieving more with less is the goal of Henkel's sustainability strategy.

25.02.16.

Prikazi:

Priopćenja za javnost

Usluge i preuzimanja

Jelena Šarenac Henkel Direktorica za korporativne komunikacije ​Henkel Srbija i Henkel Adria

Dodatne informacije