• Hrvatska | Promjena web stranice
  • Kontakt
  • Dodaj u Moja zbirka
  • Dijeli
Izbornik
Pretraga

Glavni brendovi

Henkel se posvetio jačanju svojih glavnih brendova. Tvrtka je u 2017. godini ostvarila 65% svoje dobiti sa svojih deset glavnih brendova. Tri glavna brenda – Persil, Loctite i Schwarzkopf – ostvarili su oko 6,4 milijardi eura od te dobiti.

Henkelovi glavni brendovi: Loctite, Persil, Schwarzkopf Glavni brendovi

Henkelova tri čuvena brenda: Loctite, Persil i Schwarzkopf

Loctite

Loctite je vodjeći svjetski brend u oblasti ljepila, zaptivača i premazivanje površina. Osnovna ideja brenda (Lepi čvrsto) je sinonim za vrhunsku učinkovitost u industriji i domovima već decenijama. Njegovi vrhunski proizvodi i rješenja oduševljavaju industrijske kupce i potrošače u preko 130 zemalja diljem svijeta svojim brzim, jakim i izdržljivim učinkom ljepljenja. Ključni faktor uspeha brenda Loctite jeste njegova moć inovacije: To mu dopušta neprestan razvitak novih proizvoda i formula za veliki broj rješenja, naročito kada je riječ o elektronici, automobilima, vazduhoplovstvu i proizvodnim industrijama. Pri tom, Henkel također nudi rješenja za rutinske kućne poslove ljepljenja pod okriljem istog brenda. Loctite je vjećinom poznat kao industrijski brend u Njemačkoj, dok potrošači na drugim tržištima svoje povjerenje polažu u veliki izbor super-ljepila, višenamjenskih adheziva i posebnih ljepila. 

3 grama + 45 minuta = 200 tona: Loctite moment

Loctite je napravio uzbunu na tržištu lansiranjem svojih hibridnih ljepila koji se primjenjuju u proizvodnji, kao i u održavanju i popravci. Patentirana tehnologija spaja sva glavna svojstva strukturnih, super i epoksi ljepila: čvrsto držanje, brzo stvrdnjavanje i dugotrajnost. U svrhu demonstriranja učinkovitosti ovih proizvoda, kupci, prodajni partneri i mediji iz različitih zemalja pozvani su na poseban Loctice događaj. Prvo, gosti su gledali kako se tri grama hibridnog ljepila nanosi u obliku slova S na dva čelična bloka. Nakon perioda stvrdnjavanja od 45 minuta, blokovi su postavljeni između lokomotive i vagona kao jedina veza između njih. Sa ovim zaljepljenim zglobom veličine svega 230 cm2, lokomotiva je po šinama vukla ukupnu težinu od više od 200 tona.

Jeste li znali...?

  • Loctite ljepila koriste se na krilima putničkih zrakoplova. Ponašaju je kao tekući perači koji uklanjanje i najmanjih nepravilnosti i služe za povjezivanje dve polovine krila.
  • Kod suvremenih automobila, ljepilo sve više zamjenjuje varenje. Loctite rješenja omogućavaju dugotrajnu čvrstu vezu između lakih konstrukcijskih materijala, kao što su aluminij ili plastika i čelik.
  • Pametni telefoni sadrže čitave serije Loctite proizvoda. Pored ljepila, ekran primjerice sadrži i slojeve protiv refleksije, odbljeska i koji odbijaju prljavštinu.
  • Kasnih osamdesetih godina prošlog vijeka, požar je izbio na nogometnom stadionu u Ujedinjenom Kraljevstvu i mnogo ljudi pretrpelo je opekotine. Jedan doktor upotrebio je super-ljepilo da zalepi kožu za presađivanje.
  • Polomljen oklop kornjače zalijepljena je pomoću Loctite super-ljepila nakon što je životinja ispala kroz prozor sa drugog kata. Ljepilo je takođe uspjelo ponovo pričvrstiti peraje japanskog šarana.

Schwarzkopf

Uspješne inovacije i neprestano geografsko širenje čine Henkelov glavni brend Schwarzkopf jednim od najvećih brendova za njegu kose u svijetu. Uključujući njegove brendirane proizvode i proizvode za frizerske salone. Sa svojim brendovima i salonskim poslovanjem, Schwarzkopf je imao prodaju od više od 2 milijarde eura.

Od male drogerije do globalnog brenda
Prije više od 120 godina, otvaranje male drogerije postalo je temelj za globalni brend Schwarzkopf. Od tog trenutka uslijedile su nebrojene inovacije: 1902. godine prvi šampon u prahu, 1955. godine prvi lak za kosu, a 1972. godine prvi sustav za njegu kose sastavljen od šampona, regeneratora i intenzivnih regeneratora.

Uspjeh brenda temelji se na dvije ključne stavke: postupni, stalni razvoj brenda u svim kategorijama proizvoda za njegu kose za široku primjenu i frizerske salone te uspješno, čak i geografsko, širenje u Europi, Sjevernoj Americi, Latinskoj Americi, Bliskom istoku, Africi i Aziji. Sa potrošačkim brendovima kao što su Palette i Color Expert u kategoriji boja za kosu kao i Schauma, Gliss Kur, Taft i got2b u kategoriji njege i oblikovanja kose, brend je zastupljen širom svijeta. Schwarzkopf je vodeći brend za bojenje i oblikovanje kose u Europi i najuspješniji brend za negu kose na kineskom e- tržištu.

Brend je stekao veliko povjerenje među frizerima i potrošačima te je dobio oznaku „Najpouzdanijeg brenda” od čitatelja časopisa Readers Digest 11 puta.

Persil

Persil se može osvrnuti na 110 godina uspjeha: od revolucionarnih početaka kao prvi aktivni deterdžent, do velikog napretka u područjima uporabe energije i zaštite okoliša, značajnih doprinosa u održivom poslovanju i napretku u doziranju i pakiranju. Kao predvodnik u području održivosti, Persil ima važnu ulogu u promociji održivog poslovanja. Uspjeh brenda djelomično se temelji na njegovoj neprestanoj inovaciji proizvoda i snažnoj usmjerenosti na kvalitetu.

Deterdžent ispisao povijest
Povijest Persila ne može se odvojiti od priče o uspjehu tvrtke Henkel. Početkom 20. stoljeća pranje rublja predstavljalo je sate, ako ne i dane, fizički zahtjevnog posla za žene. Fritz Henkel htio je ženama olakšati teret pranja rublja te je 1876. godine osnovao tvrtku Henkel & Cie koja je 1907. godine razvila Persil, prvi aktivni deterdžent za rublje u svijetu. Napornom pranju kakvo je svijet znao došao je kraj, a na temelju uspjeha Persila započela je vlastita priča o uspjehu obiteljske tvrtke.

Naziv Persil dolazi od dva glavna kemijska sastojka u proizvodu: perborata i silikata. Henkel je razvio inovativnu kombinaciju sredstva za pranje i izbjeljivanje u obliku praška. To je značilo da se rublje može očistiti i dezinficirati jednostavnim prokuhavanjem u vodi s Persilom, čime je uklonjena potreba za izbjeljivačem na bazi klora. Godine 1908. Henkel je proizveo 4700 metričkih tona Persila. Do 1915. godine taj se iznos već utrostručio.

Jeste li znali...?

  • Persil je bio prvi aktivni deterdžent za pranje rublja na svijetu.
  • U Njemačkoj se s Persilom svaki dan opere 4,4 milijuna perilica rublja.
  • Svijest o brendu Persil nalazi se na gotovo 100 posto u Njemačkoj.
  • Persil se prodaje u više od 60 zemalja diljem svijeta. Proizvod vrhunske kvalitete također se prodaje u nekim zemljama pod nazivom lokalnih brendova, kao što su „Le chat” u Francuskoj i „Dixan” u Italiji.
  • Od 2015. slavni je deterdžent dostupan i u SAD-u. U svrhu promocije novog prvoklasnog brenda „Persil ProClean” Henkelova je TV reklama reproducirana tijekom najgledanijeg televizijskog događaja u SAD-u, sportskog natjecanja Super Bowl.
  • Prva reklama za deterdžent za pranje rublja emitirana je na njemačkoj televiziji 3. studenog 1956. godine
  • Reklama za Persil prva je reklama prikazana na televiziji u Njemačkoj.
  • Od samog početka Persil je bio predvodnik u oglašavanju: 6. lipnja 1907. godine prva reklama za Persil pojavila se u novinama u Düsseldorfu. Godine 1908. Henkel je poslao promotivnu ekipu obučenu u blistavo bijelu boju koja je nosila prevelike bijele zavjese na ulice Berlina. Od 1922. godine do 1960-ih „Weiße Dame” (dama u bijelom) nalazila se na oglasnim pločama i emajliranim znakovima kako bi se promovirao deterdžent za pranje rublja. Još jedna spektakularna promocija bili su avioni koji su napisali Persilov naziv bijelim Persilovim slovima na nebu iznad europskih gradova.

Slike

Usluge i preuzimanja