• Hrvatska | Promjena web stranice
  • Kontakt
  • Dodaj u Moja zbirka
  • Dijeli

Strategija

Proizvodnja veće vrijednosti za naše kupce i potrošače, za zajednice u kojima djelujemo i za tvrtku uz istovremeno smanjenje našeg ekološkog otiska. Ta je ideja u središtu naše strategije održivosti i s njom povezanih ambicioznih ciljeva.

Dugo se smatralo da su rast i potrošnja resursa povezani te da nije moguće postići jedno bez dugog. Povećanje broja stanovnika i životnih standarda uvijek je podrazumijevalo iskorištavanje sve više zemljinih resursa. Uz očekivani rast broja stanovnika do približno devet milijardi ljudi do 2050. godine, ne očekuje se da će se taj trend uskoro mijenjati. Potrošnja resursa ubrzavat će se u nadolazećim desetljećima budući da se prirodni resursi poput fosilnih goriva ili vode troše puno brže nego što ih planet može proizvoditi.

Iako takav razvoj predstavlja izazov za budućnost, on također nudi i veliki potencijal: proizvodnja i ostvarivanje više rezultata s manje sredstava bit će ključni za postizanje održivosti. Potrebna su nam rješenja koja omogućuju ljudima da dobro žive, a upotrebljavaju sve manje materijala. Ta je ideja u središtu Henkelove strategije održivosti jer težimo pronalasku novih ideja za razvoj i poboljšanje kvalitete života bez uporabe više resursa. Želimo poboljšati naše proizvode i rješenja putem inovacija i pametnog promišljanja za stvaranje veće vrijednosti uz manji ekološki otisak.

Vrijednost i definicija

Do 2030. postat ćemo tri puta učinkovitiji

Naši doprinosi u šest središta interesa

Naše aktivnosti usmjeravamo prema lancu vrijednosti u šest središta interesa koji odražavaju izazove održivog razvoja prema njihovom odnosu s našim radom. Inovacije i postizanje više s manje bit će ključni dijelovi našeg održivog razvoja koji nije nauštrb kvaliteti života ljudi. Za poticanje napretka u čitavom lancu vrijednosti naših proizvoda i tehnologija usredotočeni smo na određeni set područja koja predstavljaju izazove koji su povezani s našim radom. Dodatno smo podijelili ta središta interesa u dvije dimenzije: „više vrijednosti” i „manji otisak”. Kako bismo uspješno utemeljili svoju strategiju i postigli ciljeve, obje dimenzije moraju uvijek biti prisutne u svijesti i svakodnevnom radu naših zaposlenika te se odražavati u našim poslovnim procesima.

Šta želimo da postignemo do 2030

Naš dvadesetogodišnji cilj je da do 2030. utrostručimo vrednost koju stvaramo za ekološki otisak kroz naše poslovanje, proizvode i usluge. Kako bismo ostvarili naš cilj da budemo tri puta efikasniji do 2030., moramo poboljšati našu efikasnost u prosjeku od 5 do 6 posto na godišnjem nivou. Ostvarili smo naše ciljeve za period 2011. do 2015., poboljšavajući odnos između vrijednosti koju stvaramo i ekološkog otiska do 38 posto, uz povećanje efikasnosti od 43 posto do 2018. Na putu do ostvarenja našeg dugoročnog cilja do 2030, u narednim godinama također želimo poboljšati naš učinak u ovim područjima. Kako bismo to uspjeli ostvariti, definirali smo nove srednjoročne ciljeve:

Pružiti više vrijednosti

Društveni napredak

Učinak

Zdravlje i sigurnost

Smanjenje ugljikovog otiska

Energija i klima

Materijali i otpad

Voda i otpadne vode

* Isključujući adhezivne proizvode čiji ostaci mogu utjecati na reciklažu ili zagade tokove reciklaže.

Što smo postigli

U 2018. postigli smo značajan napredak u ostvarenju ovih trenutnih ciljeva za 2020 (početna godina: 2010):