• Hrvatska | Promjena web stranice
  • Kontakt
  • Dodaj u Moja zbirka
  • Dijeli

Strategija

Proizvodnja veće vrijednosti za naše kupce i potrošače, za zajednice u kojima djelujemo i za tvrtku uz istovremeno smanjenje našeg ekološkog otiska. Ta je ideja u središtu naše strategije održivosti i s njom povezanih ambicioznih ciljeva.

Dugo se smatralo da su rast i potrošnja resursa povezani te da nije moguće postići jedno bez dugog. Povećanje broja stanovnika i životnih standarda uvijek je podrazumijevalo iskorištavanje sve više zemljinih resursa. Uz očekivani rast broja stanovnika do približno devet milijardi ljudi do 2050. godine, ne očekuje se da će se taj trend uskoro mijenjati. Potrošnja resursa ubrzavat će se u nadolazećim desetljećima budući da se prirodni resursi poput fosilnih goriva ili vode troše puno brže nego što ih planet može proizvoditi.

Iako takav razvoj predstavlja izazov za budućnost, on također nudi i veliki potencijal: proizvodnja i ostvarivanje više rezultata s manje sredstava bit će ključni za postizanje održivosti. Potrebna su nam rješenja koja omogućuju ljudima da dobro žive, a upotrebljavaju sve manje materijala. Ta je ideja u središtu Henkelove strategije održivosti jer težimo pronalasku novih ideja za razvoj i poboljšanje kvalitete života bez uporabe više resursa. Želimo poboljšati naše proizvode i rješenja putem inovacija i pametnog promišljanja za stvaranje veće vrijednosti uz manji ekološki otisak.

Vrijednost i definicija

Do 2030. postat ćemo tri puta učinkovitiji

Naši doprinosi u šest središta interesa

Naše aktivnosti usmjeravamo prema lancu vrijednosti u šest središta interesa koji odražavaju izazove održivog razvoja prema njihovom odnosu s našim radom. Inovacije i postizanje više s manje bit će ključni dijelovi našeg održivog razvoja koji nije nauštrb kvaliteti života ljudi. Za poticanje napretka u čitavom lancu vrijednosti naših proizvoda i tehnologija usredotočeni smo na određeni set područja koja predstavljaju izazove koji su povezani s našim radom. Dodatno smo podijelili ta središta interesa u dvije dimenzije: „više vrijednosti” i „manji otisak”. Kako bismo uspješno utemeljili svoju strategiju i postigli ciljeve, obje dimenzije moraju uvijek biti prisutne u svijesti i svakodnevnom radu naših zaposlenika te se odražavati u našim poslovnim procesima.

Ostvariti više s manje

Središta našeg interesa podijeljena su u dvije dimenzije: „više vrijednosti” i „manji otisak”. Težimo povećanju vrijednosti koju stvaramo na područjima „društvenog napretka”, „sigurnosti i zdravlja” i „učinkovitosti”. Na područjima „energija i klima”, „materijali i otpad” i „voda i otpadne vode” težimo daljnjem smanjenju resursa koje koristimo, čime će se smanjiti ekološki otisak našeg rada i proizvoda.

Henkelova održivost: Šest središta interesa

Za ispunjenje naše strategije održivosti naše aktivnosti usmjeravamo prema lancu vrijednosti u šest središta interesa. Svaki inovativni proizvod mora doprinijeti održivom razvoju u najmanje jednom središtu interesa.

Što želimo postići do 2030

Kako bismo postigli cilj trostrukog povećanja učinkovitosti do 2030. godine, morat ćemo svake godine poboljšavati svoju učinkovitost za u prosjeku pet do šest posto. Postigli smo ciljeve za razdoblje od 2011. do 2015. godine, poboljšali smo odnos između vrijednosti koju stvaramo i svog ekološkog otiska za ukupno 38%, a ostvarili smo i rast učinkovitosti od 42% do 2016. Na putu prema postizanju dugoročnog cilja pod nazivom „Faktor 3” u nadolazećim godinama također želimo dodatno poboljšati svoje rezultate u tim područjima. Da bismo to lakše postigli, definirali smo nove srednjoročne ciljeve:

Pružiti više vrijednosti

Društveni napredak

Učinak

Zdravlje i sigurnost

Smanjenje ugljikovog otiska

Energija i klima

Materijali i otpad

Voda i otpadne vode

Što smo postigli

Kako bismo postigli dugoročni cilj postizanja trostruko veće učinkovitosti do 2030. („Faktor 3”), postavili smo si konkretne privremene ciljeve za 2020. (osnovna godina: 2010.). Ovo je trenutačni status: