Strategija

Naša strategija održivosti izravan je odraz predanosti naše tvrtke „Svrhovitom rastu“. Predani smo stvaranju veće vrijednosti za naše dioničare, odgovornom i uspješnom razvoju našeg poslovanja te unapređenju naše vodeće uloge u održivosti.

Transformacijski učinak za dobrobit generacija

U Henkelu održivost vidimo kao stalni napor prema napretku aktualnih tema i nastavak učenja o novim pitanjima, na temelju znanstvenih spoznaja. Globalne klimatske promjene jedan su od najvećih izazova s kojima se čovječanstvo danas suočava, a koji zahtijeva hitan i ambiciozan odgovor. Također je ključno zaštititi i regenerirati sustave za održavanje života kao što su šume, voda i biološka raznolikost, za sadašnje i buduće generacije. Istodobno vidimo rast globalnog siromaštva i društvene nejednakosti. Pritom prihvaćamo da tvrtke poput Henkela igraju ulogu u rješavanju tih izazova i postizanju transformacijskih promjena.

Odgovornost za ljude, planet i društvo

Naša korporativna svrha definira zajedničku osnovu koja nas ujedinjuje u Henkelu: Pioniri u srcu za dobrobit generacija. Svojim pionirskim duhom, svojim znanjem, svojim proizvodima i svojim tehnologijama, želimo obogaćivati i poboljšavati živote milijarda ljudi svaki dan - i oblikovati prihvatljivu budućnost za buduće generacije. 
Održiva poslovna praksa već je desetljećima sastavni dio kulture naše tvrtke, a također je središnji element naše vizije za budućnost. Naša strategija održivosti inspirirana je našom svrhom. Želimo aktivno voditi transformaciju prema održivom gospodarstvu i društvu, pomoći zaštititi i obnoviti prirodu, pridonijeti osnaživanju zajednica i jačanju povjerenja naših dionika.

Na temelju naše prethodne strategije razvili smo Strateški okvir za održivo poslovanje 2030+, koji ima tri dimenzije:

Naš Strateški okvir za ostvarivanje ambicije održivog poslovanja 2030+ 

Naša strategija održivosti temelji se na realizaciji naših ambicija kroz konkretne mjere i projekte kako bismo postigli praktičan napredak. S našim Strateškim okvirom za ostvarivanje ambicije održivog poslovanja 2030+, razvili smo nove dugoročne ambicije u okviru tri dimenzije - Regenerativni planet, Uspješne zajednice i Partner od povjerenja, kako bismo ostvarili daljnji napredak.

Ključne ambicije za 2030+

Naše ključne stavke za promjene

Također smo definirali kako namjeravamo napredovati u lancu vrijednosti definirajući tri ključne stavke za postizanje sustavne promjene:

  • Proizvodi i tehnologije u središtu su svega što radimo. Stalnim inovacijama stvaramo veću vrijednost za naše kupce i potrošače kako bismo ponudili bolje performanse sa smanjenim otiskom u okolišu.
  • Ljudi su u fokusu našeg poslovanja i naših aktivnosti za održivost. To uključuje i naše zaposlenike, koji svojim iskustvom u svakodnevnom radu i privatnom životu doprinose održivom razvoju. Također uključuje ljude u našem opskrbnom lancu, naše kupce i potrošače, naše susjede, naše dioničare i zajednice u kojima poslujemo.
  • Partnerstva igraju ključnu ulogu u omogućavanju održivosti u našem lancu vrijednosti i šire. Pomažemo našim kupcima i potrošačima smanjiti svoj otisak u okolišu i odgovorno koristiti resurse. S našim dobavljačima radimo na promicanju održivih praksi i poštivanja ljudskih prava te surađujemo s partnerima na razmjeni znanja i zajedničkom pokretanju sustavnih rješenja.

Identificiranje relevantnih tema

Kako bismo identificirali i kategorizirali relevantne teme za naše poslovne aktivnosti i izvješćivanje, imamo kontinuiran proces bilježenja te evaluacije izazova i prilika za održivi razvoj koristeći razne alate. Procjenjujemo važnost tema za tvrtku, okoliš i društvo, ali i za naše dionike. Rezultati ovog procesa mogu se podijeliti na tri dimenzije : Regenerativni planet, Uspješne zajednice i Partner od povjerenja, svaka s tri teme koje smo identificirali u analizi materijalnosti. U ovih devet tematskih područja, svojim poslovnim aktivnostima želimo postići održivi razvoj diljem svijeta i u cijelom lancu vrijednosti.