Tvrtka Henkel organizirana je u dva poslovne jedinice koje posluju globalno: Adhesive Technologies i Consumer Brands.
Naša strategija održivosti izravan je odraz predanosti naše tvrtke „Svrhovitom rastu“. Predani smo stvaranju veće vrijednosti za naše dioničare, odgovornom i uspješnom razvoju našeg poslovanja te unapređenju naše vodeće uloge u održivosti.
U Henkelu održivost vidimo kao stalni napor prema napretku aktualnih tema i nastavak učenja o novim pitanjima, na temelju znanstvenih spoznaja. Globalne klimatske promjene jedan su od najvećih izazova s kojima se čovječanstvo danas suočava, a koji zahtijeva hitan i ambiciozan odgovor. Također je ključno zaštititi i regenerirati sustave za održavanje života kao što su šume, voda i biološka raznolikost, za sadašnje i buduće generacije. Istodobno vidimo rast globalnog siromaštva i društvene nejednakosti. Pritom prihvaćamo da tvrtke poput Henkela igraju ulogu u rješavanju tih izazova i postizanju transformacijskih promjena.
Naša korporativna svrha definira zajedničku osnovu koja nas ujedinjuje u Henkelu: Pioniri u srcu za dobrobit generacija. Svojim pionirskim duhom, svojim znanjem, svojim proizvodima i svojim tehnologijama, želimo obogaćivati i poboljšavati živote milijarda ljudi svaki dan - i oblikovati prihvatljivu budućnost za buduće generacije.
Održiva poslovna praksa već je desetljećima sastavni dio kulture naše tvrtke, a također je središnji element naše vizije za budućnost. Naša strategija održivosti inspirirana je našom svrhom. Želimo aktivno voditi transformaciju prema održivom gospodarstvu i društvu, pomoći zaštititi i obnoviti prirodu, pridonijeti osnaživanju zajednica i jačanju povjerenja naših dionika.
Na temelju naše prethodne strategije razvili smo Strateški okvir za održivo poslovanje 2030+, koji ima tri dimenzije:
Naša strategija održivosti temelji se na realizaciji naših ambicija kroz konkretne mjere i projekte kako bismo postigli praktičan napredak. S našim Strateškim okvirom za ostvarivanje ambicije održivog poslovanja 2030+, razvili smo nove dugoročne ambicije u okviru tri dimenzije - Regenerativni planet, Uspješne zajednice i Partner od povjerenja, kako bismo ostvarili daljnji napredak.
Također smo definirali kako namjeravamo napredovati u lancu vrijednosti definirajući tri ključne stavke za postizanje sustavne promjene:
Kako bismo identificirali i kategorizirali relevantne teme za naše poslovne aktivnosti i izvješćivanje, imamo kontinuiran proces bilježenja te evaluacije izazova i prilika za održivi razvoj koristeći razne alate. Procjenjujemo važnost tema za tvrtku, okoliš i društvo, ali i za naše dionike. Rezultati ovog procesa mogu se podijeliti na tri dimenzije : Regenerativni planet, Uspješne zajednice i Partner od povjerenja, svaka s tri teme koje smo identificirali u analizi materijalnosti. U ovih devet tematskih područja, svojim poslovnim aktivnostima želimo postići održivi razvoj diljem svijeta i u cijelom lancu vrijednosti.