Tehnološki orijentirani poslovni modeli

Od elektromobilnosti i 3D ispisa do digitalnog blizanca: Naša tehnološki napredna rješenja i procesi čine nas vodećima na današnjim tržištima i pomažu nam oblikovati tržišta sutrašnjice.

U Henkelu težimo najboljim tehnološkim rješenjima za razvoj inovativnih proizvoda i usluga za potrošače, industrijske klijente i partnere. Koristimo digitalizaciju kako bismo povećali učinkovitost i djelotvornost naših procesa, proizvodnje i usluga. U tom kontekstu, naše aplikacije preuzimaju aktivnu ulogu u ključnim područjima digitalne revolucije:

RJEŠENJA ZAINDUSTRIJU


Consumer

Kao stručnjaci za industriju i primjenu u proizvodnom sektoru, svoju stručnost u cijelom svijetu koristimo za suradnju s industrijskim klijentima i partnerima na razvoju budućih tehnologija.

Mobilnost budućnosti

Naša stručnost ima ključnu ulogu u proizvodnji automobila više od 50 godina i nastavit će to činiti i u budućnosti: pomažemo u razvoju mobilnosti budućnosti. Naši stručnjaci rade s našim klijentima iz industrije kako bi proizveli električne automobile koji ispunjavaju očekivanja potrošača – u pogledu performansi, sigurnosti baterije i pristupačnosti. S više od 300 primjena u području ljepila, brtvila i funkcionalnih premaza, Henkel čini elektronička vozila sigurnijima, održivijima i udobnijima.

3D Printing

Tehnologije 3D ispisa revolucioniraju industrijsku proizvodnju. Henkel pomaže u razvoju ove tehnologije – sa širokim znanjem o materijalima i dugogodišnjim iskustvom u transformaciji proizvodnih procesa u raznim sektorima. Naši timovi surađuju s vodećim proizvođačima kako bi unaprijedili uvođenje 3D ispisa, od izrade prototipa do industrijske proizvodnje komponenti. Također proizvodimo inovativne materijale za aplikacije 3D ispisa, temeljene na našoj poznatoj smoli Loctite.

RJEŠENJA ZAPOTROŠAČE 


Consumer

Digitalna revolucija mijenja navike i stil života potrošača. Reagiramo na te promjene i svojim tehnologijama pomažemo u njihovom oblikovanju. Naš je cilj učiniti svakodnevni život lakšim, sigurnijim i održivijim.

Pametne tehnologije

Henkel neprestano razvija pametne tehnologije za potrošače. Na primjer, uz Somat Smart nudimo inteligentni uređaj za doziranje za perilice posuđa koji automatski ispušta optimiziranu količinu deterdženta u najboljem trenutku ciklusa. Henkel je 2017. lansirao HomeControl – prvi uređaj na svijetu koji odbija komarce Internetom stvari koji također koristi umjetnu inteligenciju.

Neposredna prodaja (D2C)

Od proizvođača izravno do kućnog praga: neposrednom prodajom potrošaču (D2C), potrošači kupuju proizvode izravno od proizvođača. Ovaj megatrend strateški je važan za Henkel i želimo dodatno ubrzati naše D2C poslovanje te stvoriti vrijednost za potrošače. Primjerice, od 2019. ciljamo na krajnje potrošače izravno s našim zajedničkim pothvatom eSalon, pružajući personalizirane online savjete o prikladnim proizvodima za bojanje i njegu kose. M:ID – skraćenica za Men ID – prva je Henkelova D2C marka koju je samostalno razvio. Razvijena je u samo šest mjeseci – od ideje do lansiranja. Načelo: kupci ispunjavaju online upitnik i algoritam preporučuje personalizirani proizvod ili rutinu njege koji se može naručiti izravno online.

RJEŠENJA ZAPROIZVO­DNJU ILOGISTIKU


Consumer

Za optimizaciju procesa Henkel koristi digitalne tehnologije karakteristične za industriju 4.0. Tisuće senzora u više od 170 tvornica u stvarnom vremenu bilježe informacije o održivosti, učinkovitosti, kvaliteti i sigurnosti, omogućujući analizu u oblaku za dijagnostiku, predviđanje i mjere optimizacije. Nadalje, digitalizacija naše logistike opskrbnog lanca pomaže u podizanju razine usluga, osiguravanju bolje iskorištenosti proizvodnih pogona, poboljšanju protoka materijala i smanjenju našeg ekološkog otiska.

Digitalna okosnica

Ključni element digitalizacije naše globalne proizvodne mreže jest Digital Backbone – podatkovna platformau oblaku koja u stvarnom vremenu povezuje više od 30 tvornica diljem svijeta. Tehnologija nam omogućuje usporedbu svake lokacije i pruža vrijedne informacije o tome kako možemo povećati kvalitetu i učinkovitost. Također možemo koristiti Digital Backbone sustav da nam pomogne u postizanju naših ciljeva održivosti, mjereći potrošnju energije i komunalnih usluga na svakoj lokaciji u stvarnom vremenu.

Digitalni blizanci

Još jedan bitan građevni blok naše transformacije prema Industriji 4.0 dolazi u obliku Digitalnih blizanaca. To su digitalne kopije mnogih Henkelovih proizvodnih lokacija. Senzori na opremi u tim tvornicama bilježe ključne parametre, stvarajući podatkovne točke koje se mogu koristiti za daljnju optimizaciju procesa i prepoznavanje potencijalnih oštećenja ili kvarova u ranoj fazi. Već smo primili nekoliko nagrada od Svjetskog ekonomskog foruma za naše digitalne inovacije u proizvodnji, što nas ističe kao pionira u Industriji 4.0.