3-erbild-webseite-1640x514px

OVO JE Henkel Croatia

Gradeći na snažnom nasljeđu dugom više od 145 godina, predvodimo put ponovnog osmišljavanja i poboljšanja života svaki dan. Danas i za generacije koje dolaze. Našim inovativnim i održivim robnim markama i tehnologijama, našim timovima diljem svijeta. Henkel zauzima vodeće pozicije u područjima industrijskog tržišta, kao i proizvoda široke potrošnje: Naš portfelj uključuje dobro poznate proizvode za njegu kose, deterdžente za pranje rublja, omekšivače kao i ljepila, brtvila i funkcionalne premaze.

TKO SMO I ŠTO NAS POKREĆE

YouTube Thumbnail This is Henkel (Thumbnail)

HENKEL CROATIA

Henkel Hrvatska je zaslužan za mnoge proizvode označene robnom markom koje redovito upotrebljavate, kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite. U Hrvatskoj poslujemo u sklopu sva dva Henkelova strateška poslovna područja: Adhesive Technologies (Ljepila i tehnologije) i Consumer Brands.

NAŠE STRATEŠKI OKVIR

U Henkelu, oblikujemo našu budućnost vođeni dugoročnim strateškim okvirom, zasnovanim na našoj svrsi i našim vrijednostima. Ovaj okvir će nam omogućiti uspjeh u novom desetljeću s jasnim fokusom na svrsishodnom rastu.

NAŠE POSLOVNE JEDINICE

HENKEL ADHESIVE TECHNO­LO­GIES

adhesive-foliage

Mi smo vodeći pružatelj rješenja na području ljepila, brtvila i funkcionalnih premaza diljem svijeta - za industrijsku primjenu kao i za potrošače i obrtnike.

CONSUMER BRANDS

Apstraktna slika koja prikazuje poslovnu jedinicu Consumer Brands u kojoj su obuhvaćeni sektori Hair (Proizvodi za njegu kose) i Laundry & Home Care (Proizvodi za pranje rublja i održavanje kućanstva).

Consumer Brands naša je poslovna jedinica koja obuhvaća potrošačke robne marke i proizvode u područjima asortimana proizvoda za pranje rublja i održavanje kućanstva i proizvoda za njegu kose.

NAŠE PRIČE

RAZNOLIKOST, JEDNAKOST I UKLJUČIVANJE

JA SAM JEDINSTVEN/JEDINSTVENA. MI SMO HENKEL.

Jedinstvenost 48 000 naših zaposlenika naša je snaga

U društvu Henkel vjerujemo u snagu jedinstvenosti. Vjerujemo u jednakost i osjećaj pripadnosti za ljude, bez obzira na njihove razlike – u našim društvima i na našem radnom mjestu.

Raznolikost naših zaposlenika, odakle dolaze, njihova iskustva, gledišta i uvažavanje svih njihovih individualnih razlika temelj su naše konkurentske prednosti. Vjerujemo da je kultura poduzeća usmjerena na raznolikost, jednakost i uključivanje ključni pokretač kreativnosti i inovacija. Naša sposobnost postizanja izvrsnih rezultata potpomognuta je našom sposobnošću da integriramo raznolikost, jednakost i uključivanje u svoju korporativnu kulturu i način poslovanja te o njoj ovisi.

Odlučno smo posvećeni izgradnji timova koji odgovaraju potrebama tržišta na kojima poslujemo i klijenata s kojima radimo, čije se kulturne pozadine, vještine i znanja u velikoj mjeri razlikuju. Raznoliki timovi pokreću inovacije i nove načine rješavanja problema; ipak, potrebna im je uključiva kultura i vodstvo kako bi mogli djelovati na najbolji mogući način.

Sylvie Nicol

Naše kolege od presudnog su značaja. Naš raznoliki globalni tim i naša uključiva kultura poduzeća omogućuju nam da iskoristimo svoju kreativnost i inovativnu kulturu.