Discover the brands and technologies from our business units Henkel Adhesive Technologies and Henkel Consumer Brands.
Činimo sve što možemo kako bismo pomogli ljudima da bolje žive. Naša društvena odgovornost je promicanje jednakosti, jačanje raznolikosti i poštivanje ljudskih prava. Svojim zaposlenicima nudimo mogućnosti cjeloživotnog učenja te privlačno i dobro radno okruženje. Zalažemo se za društveni napredak i pristup obrazovanju diljem svijeta te pružamo pomoć u hitnim situacijama.
Ojačati raznolikost i uključenost, poštovati ljudska prava i poboljšati život ljudima.
Smanjiti nejednakosti i nikoga ne izostaviti – to je ključ smislenog društvenog napretka. Taj je napredak ozbiljno doveden u pitanje u posljednjih nekoliko godina. Globalni događaji povećali su isključenost, pojačali strukturnu diskriminaciju i spriječili društveni razvoj u svijetu u kojem se nalazimo.
Znamo da je jednakost u središtu rješenja koja nas mogu pogurati naprijed u vrijeme krize. Time se vodimo u našem planu za postizanje transformacijskog učinka naših mjera. Jednakost je poveznica među različitim temama i pokretačka snaga širokog spektra naših aktivnosti.
Izgradnja osjećaja pripadnosti kod ljudi, sa svim našim razlikama, u društvu i na našem radnom mjestu ključna je za poticanje kreativnosti i inovacija. Svi moramo slušati različite glasove i razumjeti različite perspektive i načine razmišljanja. Naš je zajednički put izgradnja korporativne kulture koja se temelji na povjerenju, pri čemu se zaposlenike potiče na inicijativu, proaktivno razmišljanje i otvorenost za dijeljenje novih ideja.
Prihvaćamo ulogu koju društva mogu imati kao ključni akteri u smanjenju negativnih utjecaja i promicanju pozitivnih učinaka.
U Henkelu raznolikost, jednakost i uključivanje (Diversity, Equity & Inclusion - DEI) predstavljaju poslovni imperativ i čine ključni dio naše korporativne kulture. Cilj nam je njegovati kulturu pripadnosti i težiti jednakosti kako bismo ostvarili puni potencijal naše raznolikosti. Uvjereni smo da su raznolika radna snaga, kao i korporativna kultura otvorenosti i uvažavanja, važni čimbenici uspjeha u globaliziranom svijetu. Različite perspektive, kulture i načini razmišljanja omogućuju nam da zadovoljimo potrebe naših sve raznovrsnijih tržišta i dionika kreativnim i inovativnim proizvodima, uslugama i rješenjima. Brojnim programima i tečajevima osposobljavanja jačamo razumijevanje i uvažavanje raznolikosti te istovremeno promičemo uključivu korporativnu kulturu.
Kako bismo promicali svoju kulturu otvorenosti i zahvalnosti, objavljujemo stalnu seriju interaktivnih videozapisa o nesvjesnim predrasudama. Novi interaktivni tečaj e-učenja o svjesnom uključivanju dopunjuje postojeću ponudu. Osim toga, voditeljima pružamo preventivno osposobljavanje o usklađenosti s pravilima protiv uznemiravanja kako bismo širili svijest o pitanjima raznolikosti, ravnopravnosti i uključivosti te zaštiti manjina i nedovoljno zastupljenih skupina.
Prekretnica u području raznolikosti i ravnopravnosti jest rodno neutralni program roditeljskog dopusta, koji smo uveli za sve zaposlenike diljem svijeta. Programom se osigurava najmanje osam tjedana potpuno plaćenog roditeljskog dopusta, a on obuhvaća sve oblike obiteljskih zajednica, uključujući posvojenu ili udomljenu djecu, LGBTQ+ parove i samohrane roditelje. Ta mogućnost naišla je na veliko odobravanje: roditeljski dopust 2024. uzelo je otprilike 30 posto više zaposlenika u odnosu na prethodnu godinu.
Henkel ima jasnu politiku etičnog i zakonitog poslovanja. To je neraskidivo povezano s našom predanošću poštovanju međunarodno priznatih ljudskih prava. Već 1994. u Henkelovu dokumentu Misija i načela naglašeno je da je poštovanje društvenih vrijednosti i normi sastavni dio politike našeg društva.
Podržati doživotno učenje i obrazovanje te motivirati ljude za poduzimanje mjera za održiv razvoj.
Obrazovanje je jedan od najmoćnijih alata za pokretanje pozitivnih promjena. Obrazovanje ljudima omogućuje stjecanje znanja i vještina kako bi se izdigli iz siromaštva, smanjili nejednakosti i ostali zdravi. Obrazovanje i cjeloživotno učenje, kao neotuđiva prava i kao način ostvarivanja drugih prava, ključni su elementi koji usmjeravaju našu strategiju.
Stalno učenje potiče inovativnost i kreativnost. Učenje i razvoj ključni su elementi našeg svakodnevnog rada, kao i prilika za razvoj s pomoću učenja izvan okvira naših temeljnih odgovornosti. Za razliku od tradicionalnih metoda učenja, usmjereni smo na inovativne programe koji učenju pristupaju na sveobuhvatan i angažiran način te koji su snažan naglasak postavili na znanje, vještine i način razmišljanja.
Taj ključni pristup učenju prvenstveno obuhvaća naše zaposlenike, ali se primjenjuje i na naše kupce i zajednice u kojima poslujemo. Naše su aktivnosti osmišljene kako bi ljude osnažile vještinama i kompetencijama potrebnima za razvoj inovativnih ideja, održivih ponašanja i novih digitalnih rješenja koja će im omogućiti da svladaju buduće izazove i iskoriste prilike.
Zajedno s našim zaposlenicima, umirovljenicima, kupcima, potrošačima, partnerima i dobrotvornim organizacijama predani smo davanju trajnog doprinosa društvu diljem svijeta i izvan okvira naših poslovnih aktivnosti. Henkelova predanost temelji se na trima stupovima: volonterskom angažmanu naših zaposlenika, partnerstvu s dobrotvornim organizacijama i pomoći u hitnim situacijama s naglaskom na prirodnim katastrofama.
Korporativno građanstvo naš je način da „prilagodimo društvo budućnosti”. Naše su aktivnosti osmišljene kako bi ljude obrazovanjem osnažile da steknu vještine i kompetencije potrebne za razvoj inovativnih ideja, održivih ponašanja i novih digitalnih rješenja koja će im omogućiti da svladaju buduće izazove i iskoriste prilike.
Kad je riječ o provedbi strategije održivosti, naši su zaposlenici ti koji čine razliku zahvaljujući svojoj predanosti, vještinama i znanju. Zbog toga želimo poticati naše zaposlenike da budu predani održivosti. Proširili smo i naše postojeće ponude osposobljavanja kako bismo uključili holistički program angažmana. Cilj je sveobuhvatno prenijeti našim zaposlenicima znanje, vještine i način razmišljanja koji su ključni za ulogu koju Henkel ima kao predvodnik na području održivosti. Također ih nastojimo angažirati i osnažiti da se aktivno uključe u održivost u svojem radnom okruženju i u privatnom životu.
Osim toga, predani smo daljnjem širenju naših obrazovnih programa u zajednici. Forscherwelt je Henkelov doprinos znanstvenoj pismenosti.
Razvoj zaposlenika
Pospješujemo razvoj vještina i znanja svojih zaposlenika kako bismo im pomogli da ostvare svoj puni potencijal. Redovite i otvorene povratne informacije o rezultatima i potencijalu temelj su njihova razvoja. Tako možemo lakše utvrditi individualne razvojne mjere koje odgovaraju potrebama društva, ali i potencijalu svakog zaposlenika, kako bismo radnu snagu osposobili za buduće izazove. To obuhvaća sljedeće:
Njegovati zdravlje i dobrobit te pomoći u poticanju društvenog napretka.
Na dobrobit se sve više gleda iz holističke perspektive prema kojoj su fizički, mentalni i društveni aspekti neraskidivo povezani, a tako je shvaćamo i u Henkelu.
Tumačenje značenja dobrobiti za sve brže i digitalno radno okruženje podrazumijeva očekivanje da preispitamo svoj pristup i prilagodimo se tim okolnostima. Uključiv i suradnički pristup ključan je za održavanje kulture dobrobiti. Razumijevanje način na koji fizičko radno mjesto određuje dobrobit postaje ključno u vrijeme kada su se mjesta na kojima radimo promijenila. Stvaranje optimalnog radnog okruženja koje potiče kreativnost i podržava otpornost uključuje revitalizaciju naših radnih mjesta kako bismo bolje zadovoljili potrebe naših zaposlenika.
Mjere za mentalno zdravlje i dalje su važan čimbenik u provedbi naše strategije dobrobiti. Drugo ključno područje za poticanje pozitivnih promjena u tom području bilo je razumijevanje prednosti digitalnih alata kao ključnog čimbenika za promicanje dobrobiti zaposlenika.
Kako naše razumijevanje dobrobiti zaposlenika dalje raste, ostajemo predani holističkom pristupu integriranju dobrobiti u našu korporativnu kulturu.
Promičemo zdravlje i vitalnost naših zaposlenika kako bismo pomogli u stvaranju agilne visokoučinkovite organizacije. Da bismo to učinili, oslanjamo se na globalno jedinstvene standarde zdravlja i zaštite i pružamo programe zdravstvene i preventivne skrbi kako bismo osigurali zaštitu od rizika na radnom mjestu koji bi mogli uzrokovati bolesti. Širok raspon usluga koje nudimo na našim lokacijama ima dva cilja: promicanje tjelesnog zdravlja naših zaposlenika (putem seminara za odvikavanje od pušenja, zdravstvenih pregleda, prevencije AIDS-a itd.) U svoj program za očuvanje radne sposobnosti uključujemo važne društvene trendove, kao što su demografske promjene. Osim brojnih regionalnih i lokalnih programa, svake godine provodimo veliku zajedničku zdravstvenu kampanju na svim lokacijama.
Odjel za upravljanje zdravljem na radu društva Henkel nagrađen je 2024. nagradom Corporate Health Award 2024 u kategoriji „Kemikalije i lijekovi”. To je najprestižnija nagrada u Njemačkoj za strateško upravljanje zdravljem na radu, a dodjeljuje se poslodavcima s vizionarskom i održivom strategijom za ljudske resurse. Uz globalnu zdravstvenu platformu MyCare, istaknuta je i obuka zdravstvenih izviđača koji zdravstvena pitanja izravno prenose timovima te bliska suradnja između uprave društva i zaposlenika u organizaciji upravljanja zdravljem u društvu.
Zaštita na radu unutar društva i duž lanca vrijednosti glavni nam je prioritet. I dalje smo usredotočeni na naš dugoročni cilj nulte stope nesreća i želimo poboljšati sigurnost na radu za 60 posto do kraja 2025. u usporedbi s 2010.
Da bismo postigli naš cilj, ulažemo u osposobljavanje kako bismo podigli svijest i povećali standarde tehničke sigurnosti. Redovito provjeravamo poštuju li se naši standardi o sigurnosti, zdravlju i okolišu i predani smo poboljšanju zaštite na radu kod naših podizvođača te zaštite na radu zaposlenika drugih društava koji rade na našim lokacijama.
Na svim lokacijama održavaju se redovita osposobljavanja kako bismo bili sigurni da naši zaposlenici znaju prepoznati rizike od nesreća i otkloniti ih. Sve više proširujemo postojeće programe u određenim područjima kako bismo obuhvatili cijelo društvo. Provodimo i globalne sigurnosne kampanje čiji je cilj stvoriti još veću svijest o najvažnijim sigurnosnim pitanjima među našim zaposlenicima.
U Henkelu učinak mjerimo prema rezultatima, a ne prema prisutnosti. Zbog toga već dugi niz godina promičemo fleksibilne modele rada. Na temelju kulture povjerenja, rad u nepunom radnom vremenu, fleksibilno radno vrijeme, novi koncepti radnog mjesta i mobilni rad prirodan su dio našeg rada. Želimo stvoriti radno mjesto budućnosti za naše zaposlenike.
Smart Work holistički je pristup pripremi naših zaposlenika i naše organizacije za budućnost rada. Smart Work ne obuhvaća samo to kako oblikujemo mobilni rad u odnosu na rad u uredu već i to kako naši uredi mogu bolje podržati suradnju među zaposlenicima i kreativnost, kako možemo poboljšati naš zdravstveni program i kako možemo istražiti potencijal našeg digitalnog krajolika.
Opće informacije