Profil tvrtke

Henkel posluje globalno uz dobro izbalansiran i raznovrsan portfelj. Tvrtka zauzima vodjeću poziciju sa svoje tri poslovne jedinice i u industrijskom i u potrošačkom sektoru zahvaljujući snažnim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Osnovan 1876. godine, Henkel za sobom ima više od 140 godina uspjeha. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u DAX indeksu Njemačke burze. Tvrtka DAX-40 ima sjedište u Düsseldorfu u Njemačkoj. Henkel ima oko 53.000 ljudi diljem svijeta, s više oko 85% zaposlenika izvan Njemačke. To Henkel čini jednom od „najinternacionalnijih” njemačkih tvrtki. Kao priznati lider održivosti, Henkel se nalazi na vodjećim pozicijama mnogih međunarodnih rang-lista.

U 2020. godini, Henkel je prijavio prihode od prodaje u iznosu od 19,3 milijarde eura i operativnu dobit od 2,6 milijardi eura. (prilagođeno za jednokratne dobitke/troškove i troškove restrukturiranja).

Henkel Croatia

Henkel Hrvatska je zaslužan za mnoge proizvode označene robnom markom koje redovito upotrebljavate, kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite. U Hrvatskoj poslujemo u sklopu sva tri Henkelova strateška poslovna područja: Adhesive Technologies (Ljepila i tehnologije), Beauty Care i Laundry & Home Care (Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu).

Organizacijska kultura

Svrha naše tvrtke odražava ono što nas sve spaja u Henkelu: Pioneers at heart for the good of generations. Čini nas raznoliki tim od oko 53.000 kolega širom svijeta, i svakodnevno nastojimo obogatiti i unaprijediti živote kroz svoje proizvode, usluge i rješenja. Naša Svrha nastala je od naših korijena i u budućnost donosi naše dugogodišnje naslijeđe inovacija, odgovornosti i održivosti. Naše zajedničke vrijednosti i obveze kao lidera (Leadership Commitments) svakodnevno rukovode našim odlukama i postupcima.

Strateški okvir

U Henkelu, oblikujemo našu budućnost vođeni dugoročnim strateškim okvirom, zasnovanim na našoj svrsi i našim vrijednostima.

Ovaj okvir će nam omogućiti uspjeh u novom desetljeću s jasnim fokusom na svrsishodnom rastu. Ovo znači stvaranje vrijednosti za kupce i potrošače i daljnji rast na tržištima, liderstvo u održivosti i omogućavanje našim zaposlenicima da se razvijaju, profesionalno i osobno, kroz njihov rad u Henkelu.

Osnovni elementi našeg strateškog okvira su pobjednički portfolio, kompetitivna prednost u područjima inovacija, održivosti i digitala kao i modeli poslovanja spremni za budućnost, utemeljeni na kulturi suradnje i osnaženim ljudima.

Dodatne informacije dostupne su na stranici henkel.com:
https://www.henkel.hr/tvrtka/strategija

Slike

Priopćenja za javnost

Priopćenja za javnost i novinarske mape