Profil tvrtke

Henkel posluje globalno uz dobro izbalansiran i raznovrsan portfelj. Tvrtka zauzima vodjeću poziciju sa svoje tri poslovne jedinice i u industrijskom i u potrošačkom sektoru zahvaljujući snažnim brendovima, inovacijama i tehnologijama. Osnovan 1876. godine, Henkel za sobom ima više od 140 godina uspjeha. Henkelove prioritetne akcije izlistane su u DAX indeksu Njemačke burze. Tvrtka DAX-30 ima sjedište u Düsseldorfu u Njemačkoj. Henkel ima više od 52.000 ljudi diljem svijeta, s oko 85% zaposlenika izvan Njemačke. To Henkel čini jednom od „najinternacionalnijih” njemačkih tvrtki. Kao priznati lider održivosti, Henkel se nalazi na vodjećim pozicijama mnogih međunarodnih rang-lista. 

U 2021. godini, Henkel je prijavio prihode od prodaje u iznosu od 20 milijarde eura i operativnu dobit od 2,7 milijardi eura. (prilagođeno za jednokratne dobitke/troškove i troškove restrukturiranja).

Henkel Croatia

Henkel Hrvatska je zaslužan za mnoge proizvode označene robnom markom koje redovito upotrebljavate, kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite. U Hrvatskoj poslujemo u sklopu sva tri Henkelova strateška poslovna područja: Adhesive Technologies (Ljepila i tehnologije), Beauty Care i Laundry & Home Care (Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu).

Organizacijska kultura

Svrha naše tvrtke odražava ono što nas sve spaja u Henkelu: Pioneers at heart for the good of generations. Čini nas raznoliki tim od više od 52.000 kolega širom svijeta, i svakodnevno nastojimo obogatiti i unaprijediti živote kroz svoje proizvode, usluge i rješenja. Naša Svrha nastala je od naših korijena i u budućnost donosi naše dugogodišnje naslijeđe inovacija, odgovornosti i održivosti. Naše zajedničke vrijednosti i obveze kao lidera (Leadership Commitments) svakodnevno rukovode našim odlukama i postupcima.

Strateški okvir

U Henkelu, oblikujemo našu budućnost vođeni dugoročnim strateškim okvirom, zasnovanim na našoj svrsi i našim vrijednostima.

Ovaj okvir će nam omogućiti uspjeh u novom desetljeću s jasnim fokusom na svrsishodnom rastu. Ovo znači stvaranje vrijednosti za kupce i potrošače i daljnji rast na tržištima, liderstvo u održivosti i omogućavanje našim zaposlenicima da se razvijaju, profesionalno i osobno, kroz njihov rad u Henkelu.

Osnovni elementi našeg strateškog okvira su pobjednički portfolio, kompetitivna prednost u područjima inovacija, održivosti i digitala kao i modeli poslovanja spremni za budućnost, utemeljeni na kulturi suradnje i osnaženim ljudima.

Dodatne informacije dostupne su na stranici henkel.com:
https://www.henkel.hr/tvrtka/strategija

Slike

Priopćenja za javnost

2022-q1-quarterly-report-en-HR.pdfPreviewImage

05.05.2022.,

Düsseldorf, Njemačka

Izuzetno izazovno poslovno okruženje

Henkel ostvario značajan organski rast prodaje u prvom tromjesečju

  • Prodaja Grupe povećana je organski za +7,1 posto na oko 5,3 milijarde eura; nominalno povećanje od +6,1 posto:
    • Poslovni sektor Ljepila i tehnologije ostvario je dvoznamenkasti organski rast prodaje od +10,7 posto; nominalni rast od +11,6 posto
    • Poslovni sektor Beauty Care imao je blagi organski pad prodaje od -1,2 posto; nominalni pad od -3,5 posto zbog provođenja planiranih mjera u vezi s portfeljem
    • Poslovni sektor Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu zabilježio je vrlo snažan organski rast prodaje od +4,9 posto; nominalni rast od +2,2 posto
  • Tržišta u razvoju zabilježila su dvoznamenkasti rast prodaje, zrela tržišta imaju snažan rast
  • Spajanje poslovnih sektora Sredstva za pranje i čišćenje u domaćinstvu i Beauty Care u integriranu platformu s više kategorija Henkel Consumer Brands:
    • Ojačavanje impulsa rasta i profila marži u poslovanju robe široke potrošnje
    • Značajne sinergije: oko 500 milijuna eura bruto srednjoročne uštede
    • Prva faza mjera bit će provedena do kraja 2023.: očekuje se oko 250 milijuna eura godišnje neto uštede, utjecaj na oko 2000 radnih mjesta diljem svijeta
    • Razmatraju se mjere za portfelj poslovnih sektora s ukupnom godišnjom prodajom do 1 milijarde eura
  • Prognoza za fiskalnu godinu 2022. ažurirana 29. aprila
  • Jasna posvećenost srednjoročnim i dugoročnim financijskim ciljevima
Priopćenja za javnost i novinarske mape