Discover the brands and technologies from our business units Adhesive Technologies and Consumer Brands.
Henkelovi ambasadori održivosti potiču se da posećuju škole kako bi podučili djecu o održivim načinima ponašanja kod kuće. Ovo omogućava mlađim generacijama da razumiju kako učinkovito koristiti resurse od rane dobi. U isto vrijeme, djeca pojačavaju efekat tako što dijele svoje znanje i entuzijazam na ljude oko sebe. Do kraja 2020. godine dosegnuli oko 175.000 učenika u 54 zemlje.
Također nastojimo promicati zdraviji stil života i povećati svijest o proizvodnji otpada i potrošnji vode i energije na našim proizvodnim lokacijama. Jedan od elemenata ove namjere je inicijativa „Vaš i naš put do održivosti“, pokrenuta 2014. godine. Ona potiče zaposlenike da prakticiraju održivost u svom svakodnevnom radu, primjerice izbjegavanjem nepotrebnog tiska, gašenja svjetla ili zdravije ishrane.
Kupci koje dosežemo našim robnim markama i tehnologijama važna su ciljna skupina. Naša inicijativa „Reci Da! budućnosti“, primjerice, osigurava obuku za Henkelovo prodajno osoblje diljem svijeta u područjima održivosti vezanih uz prodaju, koja doseže izvan sadržaja programa ambasadora održivosti. Zatim primjenjuju to znanje na zajedničke projekte s našim trgovinskim partnerima – na primjer u logistici ili promicanjem održivih odluka o nabavi.
Osim postojećih programa, našim zaposlenicima želimo ponuditi mogućnost sudjelovanja u volonterskim projektima i doprinos zajednicama u kojima poslujemo. To su „građevinska putovanja“, u kojima naši zaposlenici pomažu u izgradnji domova za više obitelji za one kojima je to najpotrebnije. Henkel podržava ovu vrstu angažmana kroz donacije u naturi, kao što su građevinski materijali. Henkel je također vodeći partner programa Teach First, koji podržava aktivno angažiranje diplomiranih studenata i budućih lidera. Radeći kao asistenti, ti mladi ljudi pomažu školama i učenicima u socijalno ugroženim zajednicama.