- Godišnji rezultati za 2022.:
- Prodaja Grupe: 22,4 milijarde eura, što predstavlja organski rast * od 8,8 posto
- Operativna dobit (EBIT)**: 2,3 milijarde eura, –13,7 posto
- EBIT marža**: 10,4 posto, –3,0 postotna boda
- Dobit po povlaštenoj dionici (EPS)**: 3,90 eura, –17,8 posto po stalnom tečaju
- Predložena dividenda na razini prethodne godine: 1,85 eura po povlaštenoj dionici
- Dobar napredak u provedbi Programa za svrhoviti rast
- Osnovana je nova poslovna jedinica Henkel Consumer Brands
- Napredak u održivosti u ključnim područjima
- Prognoza za fiskalnu 2023.: očekuje se daljnji rast
- Organski rast prodaje: od 1,0 do 3,0 posto
- EBIT marža**: od 10,0 do 12,0 posto
- Dobit po povlaštenoj dionici (EPS)**: između –10,0 i +10,0 posto (po stalnom tečaju)
Tvrtka Henkel organizirana je u dva poslovne jedinice koje posluju globalno: Adhesive Technologies i Consumer Brands.