26. velj 2018.  Düsseldorf / Njemačka, Zagreb

Henkel objavio Izvješće o održivosti za 2017. godinu

Henkel ostvario dobre rezultate na polju održivosti u prethodnoj godini

  • Dobri rezultati na polju održivosti dodatno unaprijeđeni
  • Više od 50.000 zaposlenika kao ambasadori održivosti
  • Ulazak u partnerstva kako bi se spriječilo onečišćenje oceana plastikom
  • Vodeća pozicija na međunarodnim rejting listama i indeksima

„U 2017. godini jasno smo pokazali napredak u implementaciji naše strategije održivosti i postizanju ciljeva održivosti. Ponosni smo na činjenicu da su mnoge međunarodne rejting agencije naša postignuća ocjenile odličnim ocjenama i priznale Henkel kao jednu od vodećih svjetskih tvrtki u području održivosti“, rekla je Kathrin Menges, izvršna potpredsjednica za ljudske resurse i predsjedavajuća Henkelovog Vijeća za održivost.

Stvaranje održive vrijednosti

Tvrtka Henkel želi stvoriti održivu vrijednost, kako za svoje klijente i potrošače, tako i za cjelokupno društvo, a istodobno planira i utrostručiti vlastitu učinkovitost do 2030. godine.

U prošloj financijskoj godini, tvrtka je još jedanput postigla konkretan napredak u postizanju svojih prijelaznih ciljeva za 2020. godinu, u usporedbi s početnom 2010. godinom. Potrošnja energije i emisije CO2 (po toni proizvoda) smanjile su se za 24 posto, količina otpada (po toni proizvoda) je smanjena za 32 posto, dok je potrošnja vode po toni proizvoda smanjena za 24 posto. Zaštita na radu (za milijun radnih sati) poboljšana je za 17 posto, dok je neto prodaja po toni proizvoda povećana za 5 posto.

Uopćeno gledajući, Henkel je uspio bitno poboljšati odnos između ostvarene vrijednosti i ekološkog otiska za 43 posto u odnosu na početnu 2010. godinu, a do 2020. godine, tvrtka planira povećati učinkovitost iskorištenja svojih resursa za 75 posto.

Dodatno, tvrtka teži tomu da do 2030. godine u cijelosti opskrbi svoju proizvodnju električnom energijom iz obnovljivih izvora, a prijelazni cilj toga je ostvariti pokriće za 50 posto proizvodnje do 2020. godine. Na ovaj način Henkel slijedi dugoročnu viziju - postati tvrtka koja ima pozitivan utjecaj na klimu.

Više od 50.000 zaposlenika obučenih da budu ambasadori održivosti

„Za napredak koji smo ostvarili u 2017. godini, najvećim dijelom trebamo zahvaliti beskrajnoj posvećenosti naših zaposlenika“, rekla je Kathrin Menges i dodala: „Od 2012. obučili smo više od 50.000 zaposlenika da budu ambasadori održivosti -  što ovaj program čini jednim od Henkelovih najvećih obrazovnih inicijativa do danas. Mi ne želimo samo prenijeti znanje o održivosti našim zaposlenicima, već i ohrabriti ih da to znanje podjele sa svojim kolegama, dobavljačima, kupcima, pa čak i školarcima kako bi dali obol društvu. To je važan korak u davanju još veće uloge teme održivosti u planiranju svakodnevnih aktivnosti za svakog pojedinačnog zaposlenika.“

Partnerstva za bolju održivost

Pored svojih zaposlenika, Henkel uključuje i svoje partnere u lanac vrijednosti. Primjerice, tvrtka radi skupa s Bankom plastike, društvenim poduzećem čiji je cilj očistiti ocean od plastike uključivanjem i angažiranjem siromašnih ljudi. Na prihvatnim postajama, kao što je ona na Haitiju, lokalne zajednice imaju mogućnost predati plastični otpad koji su prikupili i zamjeniti ga za novac, donacije u robi ili društvene usluge. Ova plastika se zatim prerađuje za ponovnu uporabu kao reciklirani materijal, kako bi se održala ekonomija kruženja.

Potvrđena vodeća pozicija na rejting listama i indeksima

Henkelovo održivo poslovanje i nastojanja impresionirali su i stručnjake za održivost, rejting agencije i tržišta kapitala, te je Henkel, među inim, svrstan u „Dau Džons“ (Dow Jones) Svjetski indeks održivosti (DJSI World), kao i indekse ECPI, Ethibel, Euronext Vigeo Eiris, FTSE4Good, Global Challenges, MSCI ESG Leaders i SRI, STOXX Global ESG Leaders. Prema rejtingu tvrtki Oekom Research i Sustainalytics, Henkel je prepoznat kao vodeća tvrtka u svojoj grani industrije.

Više informacija o održivosti u tvrtki Henkel je dostupno na adresi www.henkel.com/sustainability

Jelena Gavrilović Šarenac Henkel Direktorica za korporativne komunikacije ​Henkel Srbija i Henkel Adria +381-11-207-22-09 Jelena.Sarenac@henkel.com Preuzmi vizitku Dodaj u Moja zbirka