INICIJATIVE I PARTNERSTVA

initiatives-and-partnerships-2

Očekivanja u pogledu društvene i okolišne odgovornosti stalno se mijenjaju. Stoga se tvrtke oslanjaju na otvoren dijalog sa zajednicama, dobavljačima, kupcima i mnogim drugim zainteresiranim stranama kako bi se osiguralu da pružaju riješenja za izazove koji su najvažniji.

Da bi doista razumjeli, treba doista da slušate. Zato se tvrtke toliko žele uključiti u dijalog s zainteresiranim stranama. Otvoreni pristup razmjeni mišljenja i razmjeni perspektiva ključan je za razumijevanje očekivanja različitih interesnih skupina, koje se mijenjaju tijekom vremena. Bilo kroz fokus grupe, istraživanje ili sudjelovanje u platformama za raspravu: tvrtke moraju prikupiti znanja o problemima i prioritetima svojih dioničara – te primijeniti to znanje u svakodnevnim aktivnostima.

 

Diskutujte, angažujte se, uključite druge

U Henkelu naš pristup održivosti oblikuje naše interakcije s dioničarima. Vjerujemo da je otvoren, stalan dijalog sa svim skupinama koje imaju interes u našem poslovanju ključan kako bi se osiguralo da radimo na najvažnijim izazovima. Kroz izravne razgovore, sudjelovanje u inicijativama raznih dioničara i podupiranje platformi za dijalog, nastojimo podijeliti naše jedinstveno znanje i prikupiti znanje – a zatim integrirati ono što smo naučili u naše proizvode, usluge i poslovne aktivnosti. Želimo razumjeti naše dioničare. Zato mi doista slušamo.

 

Dijalog s našim dionicima

Razumijevanje i utvrđivanje društvenih zahtjeva koje dionici svih vrsta postavljaju našem društvu ključna je komponenta našeg upravljanja održivošću. U obzir se uzimaju i interni dionici, kao što su zaposlenici, i vanjski dionici, kao što su kupci i dobavljači. Osim toga, članovi smo brojnih industrijskih udruženja i dio smo globalnih organizacija, kao što su Svjetski poslovni savjet za održivi razvoj (WBCSD) i Svjetski ekonomski forum (WEF), te sudjelujemo u političkom i društvenom dijalogu, na primjer, s organizacijama na europskoj razini.

Da bismo bolje razumjeli očekivanja i perspektive naših dionika te da bismo se uključili u dijalog koji je precizniji i usmjeren na rješenja, stalno pratimo mišljenja na nekoliko razina, primjerice provedbom anketa, u izravnom dijalogu, u inicijativama više dionika i putem platformi za dijalog.

Otvorena komunikacija s dionicima pomaže nam razumjeti njihova očekivanja i perspektive te omogućuje dijalog usmjeren na rješenja. Tim dijalogom potiče se međusobno razumijevanje između dionika i našeg društva, čime se poboljšava društveno prihvaćanje naših korporativnih odluka. Uz to je on i izvor novih ideja te se njime doprinosi inovacijama i upravljanju rizicima te podupire razvoj naše strategije održivosti i izvješćivanja.

Suradnja duž lanca vrijednosti i šire

Uvjereni smo da održivu promjenu možemo potaknuti samo stvaranjem snažnih partnerstava duž cijelog našeg lanca vrijednosti: od nabave sirovina i materijala za ambalažu pa sve do našeg društva, uključujući proizvodnju, logistiku i uporabu naših proizvoda od strane potrošača, kao i ponovnu uporabu u ciklusima materijala.

Uključivanje sljedeće generacije

Pokreće se sve više inicijativa koje potiču današnje korisnike da promijene svoje navike. Međutim, također je važno razmišljati o budućim generacijama. Stoga su obrazovne aktivnosti koje promoviraju održivo ponašanje i osviješćuju ljude o izazovima s kojima se planet suočava sve popularnije. Henkelov Forscherwelt („Svijet istraživača“), na primjer, potiče djecu da istražuju svijet znanosti čineći istraživanje zabavnim. Međunarodni program uključuje nastavne jedinice i materijale za osnovne škole. Sadržaj programa odražava glavne točke Henkelovog istraživačkog područja, s daljnjim istraživanjima o održivosti.