Da bi doista razumjeli, treba doista da slušate. Zato se tvrtke toliko žele uključiti u dijalog s zainteresiranim stranama. Otvoreni pristup razmjeni mišljenja i razmjeni perspektiva ključan je za razumijevanje očekivanja različitih interesnih skupina, koje se mijenjaju tijekom vremena. Bilo kroz fokus grupe, istraživanje ili sudjelovanje u platformama za raspravu: tvrtke moraju prikupiti znanja o problemima i prioritetima svojih dioničara – te primijeniti to znanje u svakodnevnim aktivnostima.
U Henkelu naš pristup održivosti oblikuje naše interakcije s dioničarima. Vjerujemo da je otvoren, stalan dijalog sa svim skupinama koje imaju interes u našem poslovanju ključan kako bi se osiguralo da radimo na najvažnijim izazovima. Kroz izravne razgovore, sudjelovanje u inicijativama raznih dioničara i podupiranje platformi za dijalog, nastojimo podijeliti naše jedinstveno znanje i prikupiti znanje – a zatim integrirati ono što smo naučili u naše proizvode, usluge i poslovne aktivnosti. Želimo razumjeti naše dioničare. Zato mi doista slušamo.
Razmjena mišljenja s zainteresiranim stranama i društvenim skupinama ključni je element Henkelovog pristupa održivosti. Zbog toga smo aktivni na nekoliko platformi za dijalog i inicijativu o specifičnim pitanjima vezanim uz održivost.
Ova otvorena razmjena pruža osnovu za zajedničko razumijevanje i mogućnost dobivanja društvenog odobrenja za odluke poduzeća. U isto vrijeme, dijalog je izvor novih ideja i stvaran značajan doprinos našem upravljanju inovacijama, riziku i također predstavlja osnovu za daljnji razvoj naše strategije održivosti i izvješćivanja.
Stoga smo u stalnom dijalogu za kupce, korisnike, dobavljače, zaposlenike, dioničare, lokalne zajednice, rejting agencije i analitičare, državne vlasti, nevladine organizacije, političare, akademsku i znanstvenu zajednicu.
Za mnoge proizvode široke potrošnje, većina okolišnih otisaka nastaje tijekom uporabe proizvoda. Stoga je važno promicati odgovorno ponašanje. Stoga se proizvođači, trgovci na malo i distributeri pridružuju razvoju platformi za informiranje potrošača o održivim proizvodima i potiču ih da odgovorno koriste proizvode.
Zajedno s našim maloprodajnim partnerima udružili smo se kako bismo pokazali korisnicima kako mogu smanjiti svoj osobni ugljični otisak bez žrtvovanja kvalitete života. Primjerice, Henkel i njemački drugstore Rossman 2017. godine posvetili su svoju kampanju digitalnom kalkulatoru otiska: potrošači odgovaraju na niz jednostavnih pitanja kako bi izračunali koliko se ugljika proizvodi zbog onoga što jedu, gdje žive ili načina na koji provode slobodno vrijeme. Na kraju, mogu usporediti svoje rezultate sa prosjekom u zemlji.