TRANSFORMACIJSKI UTJECAJ

Semi curled fern leaf in the process of growth.

Živimo u doba transformacije i promjene – za planet i za ljude. Važnije je nego ikad prije da djelujemo sada.

Promjene su sveprisutne u dinamičnom okruženju i očituju se u globalnim klimatskim promjenama, povećanim zahtjevima u vezi s resursima i sustavima za održavanje života kao što su šume, voda i bioraznolikost, kao i društvenoj nejednakosti. Te teme i održivost su višeslojne, složene i raznolike. Svjesni smo da društva kao što je Henkel imaju ulogu u suočavanju s tim izazovima i ostvarivanju korjenite promjene. U Henkelu su održive poslovne prakse sastavni dio kulture našeg društva. Oslanjamo se na dugu tradiciju brige za ljude i okoliš i na naša postignuća. Održivost vidimo i kao stalno nastojanje da ostvarimo napredak u aktualnim temama i nastavimo učiti o novim pitanjima, na temelju znanstvenih spoznaja.

Henkelov manifest o održivosti

Živimo i radimo u iznimno promjenljiva vremena. Naš zadatak, da se prihvatimo okolišnih, društvenih i političkih izazova, nikad nije bio jasniji.

YouTube Thumbnail Sustainability Manifesto Video 2023 (Thumbnail)

Kakvu ulogu imaju globalna poduzeća?

Kao važan akter i partner u društvu, poduzeća mogu potaknuti korjenitu promjenu. Pored plaćanja u obliku plaća i poreza, društva doprinose promicanju gospodarskog i društvenog razvoja kao poslodavci, kupci i investitori. One također mogu ubrzati preobrazbu u održivo gospodarstvo stvaranjem inovativnih tehnologija i proizvoda.

Svjesni smo da svoju ambiciju uvođenja korjenite promjene možemo ostvariti samo razmišljanjem u terminima sustava. S nama naši dionici također prepoznaju svoj položaj u vrijeme promjena. Zbog toga surađujemo s našim partnerima duž lanca vrijednosti, sa zajednicama, s tvorcima politika i cijelim korporativnim svijetom kako bismo poticali sustavna rješenja.

Vrijeme za korjenitu promjenu

Posvećeni smo provedbi korjenite promjene stvaranjem veće vrijednosti za naše dionike, uspješnim razvojem našeg poslovanja i održivim djelovanjem za dobrobit sadašnjih i budućih generacija. Godine 2022. objavili smo svoj novi Strateški okvir za ostvarivanje ambicije održivog poslovanja 2030+, u kojem je postavljen okvir za našu globalnu strategiju održivosti i koji povezujemo s ambicioznom težnjom za postizanjem „Transformacijskog utjecaja za dobrobit generacija”.

Sada je na svima nama da tu strategiju oživimo. Spajamo različite perspektive u potrazi za jednom zajedničkom ambicijom. Sklapanjem snažnih partnerstava i podupiranjem inicijativa možemo ubrzati korjenitu promjenu i razviti inovativne proizvode i tehnologije koji poboljšavaju kvalitetu života za ljude i zajednice, istovremeno štiteći budućnost našeg planeta. Pritom podupiremo i ciljeve održivog razvoja Ujedinjenih naroda (SDG), s jedne strane, putem našeg širokog asortimana proizvoda i prisutnosti na velikom broju tržišta i, s druge strane, putem dugogodišnjeg intenzivnog rada na širokom spektru pitanja održivosti.

U vrijeme korjenite promjene, promjene naših korporativnih vrijednosti i trajna predanost uvijek su prisutni. Istovremeno, predani smo prepoznavanju novih prilika za stvaranje utjecaja. I težimo tome da i dalje budemo utjecajan pokretač te preobrazbe.